Pàgines: [1] 2 3 4 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Caçador + Pescador (Llegit 2197 vegades)
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1630

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
truita?¿?...de patata o francesa??? 
Surf, ets un provocador nat 
bé, a mi mai m'ha agradat tampoc la pesca...però clar, és que al final hauré de menjar pastures i minerals de la terra..., després d'aquest nou debat
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18542

Un xic de Tramuntana
|
Bon dia!
surfinin! que dius dels pescadors ? 
va home amb lo bona que esta una orada al forn i un senglar estofat 
A veure , tot el que es pesqui o caci perquè després t'ho mengis i en treguis profit , es un acte ben lícit!
jo quan vaig a pescar ho tinc clar , tot el que pesco m'ho menjo , mai mataria per res.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6690

Volem moltes tempestes !!
|
A mi no m'agrada ni pescar ni caçar això si després al plat m'ho menjo tot però no caçat ni pescat per mi !!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 

|
Llevantada, sí, però
n'hi ha que fan "pesca sense mort"...baja, que pel Llobregat hi ha carpes de 2 kilos que tenen un forat a la boca que els hi caben 10 piercings de 10 hams!
els espigons de la platja, des de Masnou fins a Arenys, és brutal la gent que tira la canya.... m'agradaria saber si tenen llicència "per a matar"....i els "rambos" submarins amb l'arpó és que ja és de pena....que juguin a la "wii" i deixin els animalets en pau! seran mamunassus 
per no citar la gran quantitat de fils de pescar, hams, volantís, tamps de suro amb hams, caixes de plàstic de cuc americà o coreà......que un es troba per la platja, les roques o mirant per sota l'aigua....hi ha també molts incivics maleducats en temes de pesca...quina pesca!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
GarílPhone
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12846

Hi ha mòbils e iphone's.....
|
El tema de sempre, la pesca professional se n'abusa, l'esportiva tothom es passa tot pel forro dels collons.
La caça professional diria que no existeix avui en dia, tot va per mataderos, per tant es esportiva i també es passen la majoría pel forro dels ous moltes coses.
L'esser humà es una bestiola sense límits destructius, et donen la mà i t'agafa el braç. Tot amb mesura no hauría debat, seria sostenible.....
Si tinc temps ja us explicaré 4 coses de la pesca que es el que "domino", a cambrils tenim moooltes barques, i es fot cada disbarat que al-lucines, com a tot arreu vaja.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18542

Un xic de Tramuntana
|
que la gent sigui una guarra es un altre tema que traspassa els àmbits de la pesca i és extensible a tot 
La proporció de pescadors amb canya amb llicència segur que es el triple que de pescadors submarins amb llicència Jo ja fa molts anys que tinc la llicència , i coneguts del meu entorn tothom la té , ja us he explicat alguna vegada que he treballat en una botiga de pesca a l'Escala i allà us asseguro que fem molt tràmits de llicència de pesca , crec que la gent amb això si que està conscienciada.Més que res perqè et jugues que et requisin tot l'equip (que es pasta gansa)
Un altre tema són els pescadors "professionals" que fan els doble o el triple de mal calant les xarxes a menys de 200m de costa que seria la distància legal però que tots els tresmalls i palangres es passen pel forro . Aquests fan mal a l'ecosistema i també ens fan molt mal als pescadors de canya .
També dir que a pesca amb canya crec que és el mètode de pesca menys agressiu per l'ecosistema penseu que hi ha molta selecció i que per una orada o llobarro que pesquem , n'hi han una multitud que passen per davant i ens foten b8tifarra i una altre multitud que piquen i després s'escapen.
Un altre tema és el de les talles mínimes , els pescadors de canya o també els submarins s'ha demostrat que tenim moltíssim seny més per la selecció que els pescadors "professionals " que es passen les talles minimes per on l'esquena perd el nom aneu a mercats i peixateries i ho veureu amb espècies com el lluç , el besuc , la sardina , l'anxova i d'altres.
Un tema encara sense resoldre és el plom , materials alternatius? poc s'ha avançat i els que surten ,els seus preus estàn pels núvols
i lo del tema pesca sense mort ,al mar,que voleu que us digui , ho trobo una xorrada i una hipocresia , que pasa que s'hi agafo una orada d'1kg l'haig de tornar a l'aigua abans de fer-la al forn amb patates? ho trobo una estupidesa.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 

|
igual en surfin anava més per pesca de riu...però bé, al mar també es fan disbarats!
en fi, ara ja molt peix ve de els grans "granges pecuaries" com la de Masnou, Arenys, Vilanova...... orades al canto...el que va portar polèmica és les "farinetes" de menjar que els donen, sembla que residus de la industria carnico-alimentària que no sé com va acabar 
..però vaja, que igual surt una "carpa boja o orada boja" a l'estil vacaslocas.....perquè ves a saber què els donen allà
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|