Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Picó a Vulpellac (Llegit 723 vegades)
|
MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5248

Informàtic desaprofitat
|
Bones, (moderadors, suposo que va aquí )
per fi puc penjar 3 fotos que vaig poder fer el divendres passat en una xerrada que va fer l'alfred Rodríguez Picó a Vulpellac (Baix Empordà)
Va ser una miqueta menys de 1 hora i mitja. Molt instructiu.
Va parlar de com afecta la méteo a les persones.
També vaig tenir la sort de conéixer en Lluís Regincós (observador de Girona - suposo que molts ja el deureu conéixer).
Va posem aquestes "afoticos":
La presentació a càrrec de l'alcalde del municipi de Forallac (FOnteta - PeRAtallada i VulpeLLAC) amb en Picó i en Lluís Regincós

Vaig estar més per la xerrada que fent fotos, per tant de la presentació ja passo al final
"Mi menda lerenda" amb el "mestre" Picó. Tot un plaer poder-te conéixer (i que em signessis el llibre ) 

I els vaig ensenyar el joguet: "l'anemo artesà". La gent que hi havia en aquell moment, o ho va fer veure o m'ho va semblar a mi , va al·lucinar. Em sembla que amb la meva cara ja està tot dit lo il·lusionat que estava!!

Doncs res més, que estic molt agraït a tots els que cada dia em feu estimar i valorar més la méteo!!
Gràcies a tots!!!
PD: espero que us agradi
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3860

Michael Connelly
|
Uoooooo, el mestre Picó 
Suposo que la xerrada va ser de lo més interessant, sempre valen la pena. Per cert, que et va cometnar d el'anemo artesà, li va donar el vist i plau??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6870
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Amb l´anemòmetre realment es va quedar de pedra en Picó. I de què va parlar?
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2884

Grande Stanley Kubrick, era un visionari!!
|
Una xerrada del mestre Picó és sempre un plaer. El mesurador de velocitat del vent és un contakilometres d'una bici??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|