Pàgines: 1 2 3 4 [5]
|
 |
|
Autor
|
Tema: COMUNITAT D'INTERNAUTES (Llegit 824 vegades)
|
|
|
gemmlluna
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 56

|
Hola! Només us volia donar les gràcies, gràcies gràcies  El Jaume el meu professor d'antropologia ha considerat que el meu treball d'investigació dins la vostra comunitat, amb anàlisi de dades i estadística i investigació cultural, es mereix un EXCEL.LENT.  GRÀCIES A TOTS DE NOU!  Gemmlluna Felicitats! És de suposar que es penjarà, oi? Ens passaràs l'enllaç? Així tindrem constància científica de lo sonats que estem!
Eps, enhorabona!!  I es pot veure aquest treball?  Penseu que és un treball de camp molt superficial, per fer un estudi antropològic com cal com ara en una tribu africana m'hauria d'estar 6 anys i 1 dia , només és una pinzellada de la vostra comunitat cultural, solament són 20 planes . Això es pot penjar com a fitxer?
|
|
|
|
|
En línia
|
A la mitologia grega, Selene (Σ€ληνη) era la deessa lunar, filla dels titans Hiperió i Tia.A la genealogia divina tradicional, Helios, el sol, és el seu germà: després que aquest acabi el seu viatge a través del cel, Selene comença el seu quan la nit cau sobre la terra.
|
|
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Connectat
Missatges: 4886

¿Recordáis los temporale sde levante?
|
Hola! Només us volia donar les gràcies, gràcies gràcies  El Jaume el meu professor d'antropologia ha considerat que el meu treball d'investigació dins la vostra comunitat, amb anàlisi de dades i estadística i investigació cultural, es mereix un EXCEL.LENT.  GRÀCIES A TOTS DE NOU!  Gemmlluna Felicitats! És de suposar que es penjarà, oi? Ens passaràs l'enllaç? Així tindrem constància científica de lo sonats que estem!
Eps, enhorabona!!  I es pot veure aquest treball?  Penseu que és un treball de camp molt superficial,  per fer un estudi antropològic com cal com ara en una tribu africana m'hauria d'estar 6 anys i 1 dia  , només és una pinzellada de la vostra comunitat cultural, solament són 20 planes  . Això es pot penjar com a fitxer? Felicidades guapa!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|