Autor
|
Tema: Llista definitiva per anar a volar i / o papeo (Llegit 2508 vegades)
|
rubinenc
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 272

Canigó
|
Pronostic del cap de setmana:
Divendres, pluja generals, nevades al prepirineu cota de 2.000m. Dissabte, Nuvols al matí, clar al migdia i al vespre pluja. Diumenge, pluja tot el dia.
No se sí serà el temps del cap de setmana, però sería el temps ideal, no creieu per poder volar bé i veient encara neu al Cadí!.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
parhelio
el Martín Rubio del foro
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1551

|
Actualitzant per dissabte. Humitat i moviments vertical en un tall que va del sud de França fins a Tarragona.
|

Imagen2.jpg (128.97 KB, 768x512 - vist 90 vegades.)

Imagen1.jpg (43.78 KB, 600x542 - vist 79 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
parhelio
el Martín Rubio del foro
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 

|
Tall que va de la Vall d'Aran a la costa de Girona, amb humitat i moviments verticals.
|

Imagen2.jpg (133.02 KB, 768x512 - vist 88 vegades.)

Imagen1.jpg (35.42 KB, 601x544 - vist 85 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
parhelio
el Martín Rubio del foro
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 

|
I el vent....
|

Imagen1.jpg (59.74 KB, 600x543 - vist 84 vegades.)

Imagen2.jpg (62.81 KB, 600x548 - vist 82 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 5683

|
Este es el meteograma del Piri Oriental... pinta durillo el sábado a mediodia... Digo yo, que con un día tan malo, no será peligroso, ¿no? Es una pena, nos perderemos muchos paisajes, ¿No podría cambiarse a otro sábado? Que conste que no me rajo, estaré allí el sábado por la mañana, como un tete 

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 29673

|
Pues nada, despegamos de la Seu y nos damos una vuelta por los Alpes, que coño
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
Risi
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2390

Que els teus peus et portin allà on vols anar
|
be no se com ho veieu els entesos en la matèria
pel que diuen els models hi ha molts números de pluja el dissabte en aquelles hores, això no hauria de ser un impediment per volar, però clar no es el mateix, la única cosa que pot fer impedir el vol es la manca de visibilitat, si hi ha boira o núvols baixos jodida la hemos
també s’ha de dir que moltes situacions de llevant a la Seu no es rasca ni bola, però no seré jo que asseguri aquest cop això, avui he parlat amb el Micro i el Parhelio i veuen bastant segur la possibiltat de pluja
la última paraula la teniu vosaltres i jo no vull que ningú se senti enganyat si al final no es pugues fer el vol
en principi tot continua igual i jo he quedat amb el pilot a les 11 del matí al aeroport, i si el temps no ho impedeix es volarà
estic obert a totes les opcions: continuar tot tal com està previst i a veure si tenim sort, també puc avisar-vos dissabte de bon matí abans de les 8 ja que a les 9 aniré a córrer i si veig que el dia es lleva molt malament us vaig avisant per a que no pugeu,
també hi ha la possibilitat de canviar el dia si tots us poseu d’acord, ja siga el diumenge si el temps ha de pintar millor, o el proper dissabte
la darrera paraula la teniu vosaltres, jo sincerament crec que si que es podrà volar 
si us serveix de consol jo demà aniré a les 8 del matí amb el heli a Tavascàn i d’allà a Bcn, recollir uns tècnics i després Montserrat on hi tinc que estar abans de les 9h30 i segur que pillaré aigua a la zona litoral i en un principi volarem igualment
de moment continua feta la reserva també al restaurant, l’únic que si demano que si algú fa algun canvi que ho comuniqui quan abans millor, o a mi em penjaran dels...
|
|
|
|
|
En línia
|
Serralada del Cadí des de La Seu  *Cuando los ángeles lloran, llovera..*
|
|
|
Sinner