Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Núvols i precipitacions al Cadí (Llegit 432 vegades)
|
Risi
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2419

Ibón de Plan, per perdre-s’hi
|
Hola aquests cap de setmana a part de veure encara que sigui un moment a bons amics per aquí al piri, com ara el Piolet o el Jack Frost, l’he passat fent bona muntanya per aquí el piri amb el bon amic PPCC, ahir al Cadí i avui a la vall de la Llosa, dels dos llocs ja penjarà espectaculars reports el Pol 
i per arrodonir aquests magnífic finde muntanyenc que l’he gaudit moltissim, la meteo ens ha deixat un petit regal, avui mentre enfilàvem la vall de la Llosa hem pogut observar com evolucionaven les nuvolades damunt la serralada del Cadí i com finalment descarregaven en forma de un bon ruixat, que ja ens ha exampat al cotxe camí de la Seu
aquí la seqüència de la evolució
a primera hora del matí, algunes nuvolades innocents i sense desenvolupament damunt la serralada del Cadí, fotografiada des de Lles de Cerdanya

cap al migdia els núvols ja van creixent

a la poca estona ja es veuen les primeres cortines de precipitació 

la veritat era un espectacle de veure aquells núvols i cortines de pluja sobre el Cadí, que et feia quedar encisat 
mes tard la precipitació a estones s’ha animat i per la zona del port del cantó ha fet un bon ruixat
|
|
|
|
|
En línia
|
Serralada del Cadí des de La Seu  *Cuando los ángeles lloran, llovera..*
|
|
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 5785

|
Maku maku!!
D ´aquí res, Cadi desde l´aire!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
GEPESERO
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12

Sant Maurici
|
La primera foto es de postal. ¡Que maca! Quines ganes que tinc de pujar aquest cap de setmana i veure aquest paisatges.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6690

Volem moltes tempestes !!
|
Impressionants panoràmiques i paisatges !!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2363

No som res davant aquests gegants alpins..
|
Aii Andreu... Ja podies haver esperat que jo penges les fotos abans.. Ja aprofitare el tòpic per posar-ne algunes meves. Bona foto la primera
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|