Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Per terres del Segre, a cavall del Cadí i el Pirineu Ceretà II (Llegit 490 vegades)
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2871

Grande Stanley Kubrick, era un visionari!!
|
Si dissabte vam fer una bona travessia pel Cadí, diumenge no volia cansar molt al Risi El plan era anar al Prat del Cadí però jo ja el tenia força vist gràcies a les moltes fotos que he vist d'aquest bell indret en aquest fòrum. Així que jo vaig decidir recorre part de la Vall de la Llosa i vaig encertar totalment, oi Andreu??  La Vall de Llosa és una bella vall pirinenca que es localitza molt aprop de Lles i Prullans. És una vall d'origen glacial que també ha patit força erosió fluvial sobretot a la part baixa. Aquests dies el riu de la Llosa baixa ben ple, amb fúria gràcies al desglaç de la neu dels cims pirinencs de la zona que ben superen els 2700 m. Ja m'agradaria que el Llobregat portés tanta aigua 
Vam començar la caminada a Viliella (1550 m)

Us presento la vall de la Llosa, diferents visions d'aquesta zona...

El riu furiós 

Detall d'una saltet d'aigua

Camps alpins de pasturatge

Esglaons del riu cap a l'alta muntanya 

El castell de Llosa

La serra del Cadí des de la vall... 

Camins d'aigua 

No va ser una llarga excursió però vaig gaudir molt del paisatge pirinenc, d'aquesta joia de vall, un bon tresor amagat entre muntanyes  El Risi fent fotos a la cascadeta

Vista privilegiada del Cadí 

Bosc de ribera

Mullem els peus?? Fotia calda amb un sol d'agost...

Detalls aquosos... 

Quin personatge l'Andreu, a la que està nostàlgic passa a fer el burro...

És una broma carinyosa 
Paratge bucòlic

El Salt del Molí, espectacular 

Per acabar aquest reportatge de la Vall de Llosa i la serie de reportatges sobre aquests paratges ceretans, us mostro aquesta bella panoràmica del Cadí, la serra omnipresent, estrella de la Cerdanya i de l'Alt Urgell.

Espero que us hagi agradat... A mi el Pirineu no para de sorprendre'm, espero estar de tornada per allà ben aviat!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Zuco
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6146

Palma - capital mallorquina
|
Molt bon report!
La darrera, amb el Cadí: sense paraula!!

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Risi
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2476

el piri a vista d'ocell
|
Ja et fotre jo Pol 
que si no em volies cansar? quins nassos, jo que sempre et vaig esperar 
no se qui va fotre una carrera per aquelles muntanyes 
i jo fent el burro eh? si la veritat es que se em dona força bé 
weno va, aquí van les meves fotos que vaig poder fer al riu de la Vall de la Llosa, un lloc que malgrat tenir-lo molt a prop de casa meva no coneixia i que m’ha deixat el cor robat 
el Torreneules com no aquests racó del piri també se el coneix com el palmell de la mà i algun ocell m’ha dit que et compromets fer de guia i cascar-nos tota la vall fins arribar a França en dos dies, ja estic enllustrant les botes i la motxilla apunt 

Joer Pol, quin valor, jo no vaig tenir nassos a posar-hi els peus, l’aigua era glaçons de gel, i dius que jo feia el burro? , però si soc un sant al teu costat 

apa i fins aquí 
|
|
|
|
|
En línia
|
Serralada del Cadí des de La Seu  *Cuando los ángeles lloran, llovera..*
|
|
|
MeteoBDN
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3590

Matinades mogudes d'estiu...
|
Molt maques, les fotos! Sí que sou bons fotògrafs, els dos! 
|
|
|
|
|
En línia
|
Badalona - Centre 21msnm, Barcelona, Catalunya. 18,1º i 412,1mmAny 2005: 501,0 mm. Any 2006: 322,7 mm. Any 2007: 339,0 mm. Any 2008: 355,0 mm. 
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19003

Un xic de Tramuntana
|
Deu n'hi dó l'aigua que baixa per aquets rius i rierols , es nota el desgel i les pluges del ultim mes
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6917

Acaba la calor, ve la Tardor
|
Com baixen els rierols sens dubte bona notícia i quins paisatges que heu fotografiat !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
rubinenc
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 308

Les primeres neus al Refugi Niu de l'Àliga
|
Hola,
Fabuloses les fotos i especialment les de l'aigua.
Aigues amunt de la Llosa hi ha el prats de Xiuxia, que es pot comparar amb Aigües Tortes, però més petit. També és diu que és el prat més bonic de la Cerdanya després del Prat del Cadí.
Seguint la vall podeu fer el Pic de Montmalùsi el Pic de Pessons, ja a dins d'Andorra, dos cims fàcils de fer, però des de la Llosa una mica llarg.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Meteokp
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 169
|
uuuuuuuuuuo!!! en serio que m'he delit en veure les fotooosss... algun dia us tindré k acompanyar !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|