Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Des del cel (Llegit 535 vegades)
|
Risi
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2429

Ibón de Plan, per perdre-s’hi
|
Hola avui estava lluny del piri, precisament per la capital, però m’he tingut que tornar urgentment per un tema prou important i a les 6 de la tarda agafava l’heli direcció a la Vall d’Aran, i no he pogut arribar al meu destí després de intentar-ho infinitat de cops, doncs els núvols ens ho han impedit per manca de visibilitat, però malgrat tot, he gaudit moltissim amb l’espectacle que era veure aquestes nuvolades des de les altures
als pocs minuts de vol ja estic passant pel Pallars sobirà

La Guingueta i el pantà de la torrassa

els núvols cada cop mes compactes

estació d’esquí d’Espot

i direcció a la mata de València i Bonaigua amb el tuc de xemeneies

seqüència de l’entrada a la vall passant per la bonaigua, es pot veure com hem tingut que anar buscant un forat entre els núvols fins que finalment hem entrat 

Entrem a la Vall i passem per la Vall de Ruda

Entrada a la Vall d’Aràn

però tenim que aterrar a Baqueira al parking de l’Orri, ja que no podem continuar per manca de visibilitat, fem una hora de temps i els núvols cada cop son mes baixos 

així que ens enlairem de nou i ens hem tornem altre cop davant la impossibilitat d’arribar al nostre destí 

de tornada es un veritable espectacle veure el desenvolupament dels núvols des de aquestes alçades 

Llavorsí

nuvolades sobre la serralada del Cadí

i el Cadí vist des de l’aeroport de la Seu un cop ja aterrats 

i d’aquí unes hores ho tornarem a intentar, a les 6 del matí quan encara es fosc, però en altura ja despunta el dia, ens enlairarem de nou i a veure si tenim sort i els núvols no ens fan guitza i ens permeten arribar al cim
|
|
|
|
|
En línia
|
Serralada del Cadí des de La Seu  *Cuando los ángeles lloran, llovera..*
|
|
|
|
|
|
|
GEPESERO
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12

Sant Maurici
|
otiaaaaaaaaaaa Andreu, ¿que et fa falta un ajudant? , jo vull una feina com la teva
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6818

Volem moltes tempestes !!
|
Sens dubte una bona feina la que tens, poder observar aquests paisatges i veure aquestes vistes tant sovint és meravellòs !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3900

Michael Connelly
|
Magnífic Andreu, com sempre. M'encata la última amb el barret del Cadí 
Crec que prota més feina penajr tante i tantes fotos que arreglar un centre emisor 
aneu amb compte demà, ok?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Zuco
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5681

Palma - capital mallorquina
|
M´ha agradat molt aquest reportatge... Enhorabona Risi, i dir que m´ha sorprès la neu que hi ha per estar al maig...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|