Autor
|
Tema: KDD Heli, les fotos i vídeos (Llegit 3056 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Connectat
Missatges: 6308

|
Ostia mireu quin dia avui!! Va tornem, quedem a les 12h a la Seu 

Eso sí, la adrenalina de ayer, casi metiéndonos en las nieblas, no la tendríamos eh? 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
cerç
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 482
|
me n'alegro que puguessiu fer el vol! M'apunto a la propera!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34302

|
Cagondena, però si a aquests trastos els pintes de verd i són clavats als que volaven al Vietnam 
No me subo ni loco, grrrr
Jejejeje, que guapos tots! Mònica ... cada dia més
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3817

Michael Connelly
|
Ieeeeppp!! ja hi sóm per aquí de nou companys. Estem encantats de haver conegut al Rubinenc i senyora, Tramu, Sàndor i al Andreu "Tomba" que ja fa temps que el coneixiem.
Nosaltres només ens vam apuntar al papeo, tontos nosaltres i la veritat és que va ser espléndit, no sé qui va disfrutar més. Jo encara porto un bon "empache" 
Només vam fer tres fotillus. Una dels entrants i després dos del grup. Genials tots plegats. Mil gràcies per ser com sou i per haver fet d'un dissabte un dia especial. Per cert Sàndor faltaven uns cubatilles, eh???

Vallesana i McConNeLL
Fins a la propera 
PD; EL Puigmal quan el pugem
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Risi
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2474

el piri a vista d'ocell
|
maques les fotos  la millor la que surt el xuxo fent un calvo, jo el faig de cara i ell el va fer de cul 
gràcies Xavi, jo també ho vaig passar molt bé amb tots vosaltres, llàstima que al final va faltar molta gent que en un principi tania que venir i al final no va poder com ara el: Meteotorsoa, Micro, Torreneules, Cerç, Parhelio, Garrotxí, be a veure si a la propera hi podem ser tots i els qui s’hi apuntin de mes 
el Puigmal....? quan vulguis
|
|
|
|
|
En línia
|
Serralada del Cadí des de La Seu  *Cuando los ángeles lloran, llovera..*
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Connectat
Missatges: 6308

|
Ostia McConell, t´ho prometo que ni m´enrecordava del meu aniversari, pero aixó dels cubatilles m´ho podeu recordar a la propera quedada, que aixó està fet... ni una ni dues ni tres copes.... les que vulgueu!!
Molt bones les fotos, collons, a mes es van fer soles, jo pensava que com el Mr. Bean, el fotograf quedava a mig camí per posar!! 
Collons aixó del Puigmal aviseu eh!! Em portarè els mocasins, que el Risi diu que pujen noies amb tacons
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|