Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Aigua, aigua, aigua i més aigua al pirineu! (Llegit 1317 vegades)
|
|
|
|
|
Meteokp
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 192
|
makissimeeeees les fotos!!! quin goig no el Segre d'ample a ample?  felicitats als dos pel report
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Ventisca
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3876

Vallirana (310 msnm)
|
Fantàstic!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
rubinenc
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 330

Les primeres neus al Refugi Niu de l'Àliga
|
Wapissimes fotos de tots dos. El Pirineu s'ha possant molt verdòs, gracies a tanta aigua.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3253

La Verge dominant dels Alps
|
Aigua i més aigua... no m'extranya que els aqüífers es desbordin i busquin el camí més fàcil a la superfície; en la foto de la surgència d'aigua hi hauria una falla que permet la sortida de l'aigua, no??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7222
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Molt maques les fotos!! Realment sembla que el problema de la sequera està arreglat, almenys a la vessant del Segre i l´Ebre, a veure si aviat s´arregla a les conques orientals!
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
torreneules
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2724

tardor al bisaura
|
Aigua i més aigua... no m'extranya que els aqüífers es desbordin i busquin el camí més fàcil a la superfície; en la foto de la surgència d'aigua hi hauria una falla que permet la sortida de l'aigua, no??
no, es formació superficial, estarà condicionat per un canvi de permeabilitat del terreny
|
|
|
|
|
En línia
|
hospitalet de llobregat, barri de sant josep **tota la terra que el meu cor estima, des d'aci es veu en serres onejar**  pirineu oriental
|
|
|
|
|
freeride
Estrat

Desconnectat
Missatges: 19
|
Aquí teniu com estava ahir el riu Fluvià al seu pas per Besalú.....ven crescut!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3
|