Autor
|
Tema: PROPOSTA INDECENT (Llegit 6774 vegades)
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3854

Michael Connelly
|
A veure que us sembla la idea d'anar dissabte vinent dia 31 de maig a fer un petit sopar en petit comitè per Barna o rodalies. Els interessats digue-me algo i quedem. Jo proposo que podriem sopar o per Barna o per un petit lloc que hi ha a Collbató 
Ho anem perfilant al llarg de la setmana 
PROPOSTA COLLBATÓ
A veure, a veure, a veure ...
Mmm, no em serà gens fàcil pq jo haig de treballar, tant dissabte com diumenge però us proposo aixó:
Dissabte 14 durant la tarda ... aneu venint a la plaça i que comenci la tertúlia; al vespre us foto unes pizzes, unes torrades i unes tapetes amb "alguna" ampolla de Rioja i mentre recullo i plego ... us tajeu una mica amb alguna copeta o cubata 
Tot seguit podem continuar la tertúlia a la Salut (5 minuts a peu des de Cal Meteocoll) on qui vulgui podrà fer bivac i passar la nit 
Diumenge 15 us aixequeu a l'hora que us vingui en gana i podeu anar a fer una excursioneta per Montserrat, al mercat de Collbató o fins i tot ... a la piscina.
Jo m'aixecaria més aviat pq a les 7 haig d'obrir la cafeteria 
A veure que us sembla amics 
LLISTA D'INSCRITS Sándor Santfeliuenc Sandra Erik Sinner Meteosee Vallesana McConnell tokyo kircham Gerard Taulé PPCC Pèlag meteocoll
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6407

|
Aviseu-me si quedeu, si puc m´apunto! 
PD; Dec unes birres!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3646

Doncs això...!
|
Bona proposta!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2884

Grande Stanley Kubrick, era un visionari!!
|
Aixx... si puc m'apunto...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3854

Michael Connelly
|
Gent interessada fins ara:
Sándor Jack Frost PPCC McCoNNeLL
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34324

|
Mamons!
Si veniu aquí aviseu abans!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 

|
Ok, ok
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 

|
Ei!
En cas de que volgueu venir aquí, divendres un dia perfecte, amb no molta feina jo i així podria estar amb valtres
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|