|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34844

|
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34844

|
Ara tan tots de festa al garito de l'Ermita de la Salut; tots tajats i aquesta nit no dormirà ningú.
El Sinner en pilotes corrent davant de l'Església; per poc em pixo de riure.
Vaig a dormir que demà toca matinar; molt divertit tot plegat.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1991

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Ara en serio, no us deixeu el sac de dormir i el banyador per demà els que vulguin fer bivac i anar a la piscina.  Jo anire de hawaiano a la piscina  segur, jo ahir em vaig remullar per les rieres a 19º ambient....ara hi havia estonetes de sol  Per cert, em consta que pel poble no heu fet gaire merder i que us heu portat bé per la Salut! En fi, com que tenim el "Cronista Oficial" ...esperarem els 2 folis d'en Gerard Taulé el noi de Salt que ens explicarà amb tots els ets i uts els detalls de mandràgores i absoluts  Les fotos poden estar manipulades, oju, però el que diu en Gerard, sempre és creïble...de moment  Però que ens podrem banyar??? Hi ha piscina coberta?  segur, jo ahir em vaig remullar per les rieres a 19º ambient....ara hi havia estonetes de sol 
Per cert, em consta que pel poble no heu fet gaire merder i que us heu portat bé per la Salut!
En fi, com que tenim el "Cronista Oficial" ...esperarem els 2 folis d'en Gerard Taulé el noi de Salt que ens explicarà amb tots els ets i uts els detalls de mandràgores i absoluts 
Les fotos poden estar manipulades, oju, però el que diu en Gerard, sempre és creïble...de moment 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|