Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Calor distribuïda igual que l´any passat a Europa (Llegit 600 vegades)
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Connectat
Missatges: 6853
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
L´any passat va fer un estiu més aviat fresc a l´Europa Occidental i molt calent a Europa Oriental, una situació igual que avui. Temperatures extremes avui: 14 8 Vigo (aer.) 18 7 Madrid (Barajas) 23,2 8,7 Girona-Sant Daniel 32 18 Roma 34 19 Belgrad 33 18 Atenes 32 18 Bucarest 35 19 Salònica
És per això que tinc esperances que aquest estiu no sigui massa calent per aquí, i que hi hagi tempestes. Sembla que hi ha una inèrcia en els 2 últims anys.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6917

Acaba la calor, ve la Tardor
|
Sembla que l'inèrcia els 2 últims anys és la templança tant a l'hivern com a l'estiu a l'Europa Occidental i en canvi a l'Europa Oriental s'estan menjant totes les situacions extremes tant a l'hivern com a l'estiu !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Barrufa
Fractocumulus

Desconnectat
Missatges: 58
|
Sabeu per que el Saura ha dit avui que es preveu un estiu mes calorós del normal(un parell o tres de graus ha dit) ,aquest mati quant a parlat de la campanya D'incendis d'aquest estiu...ha sortit alguna previsió sobre això??,dons els mapes que jo tinc de la NOAA parlen d'un estiu mes plujós i menys calorós del normal... , Aquestes declaracions son Saura dixit o tenen alguna base tècnica??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Connectat
Missatges: 6393

|
Son unos sinvergüenzas manipuladores de campeonato. Si digo mas me denuncian fijo, que hay periodistas infiltrados. Ya sabemos que periodismo = desinformación. Súmale a eso la demagogia de los políticos. Cóctel BOMBA.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Barrufa
Fractocumulus

Desconnectat
Missatges: 58
|
Subscrius lo dels periodistes infiltrats qui son??? 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
tro
Profesor Bacterio
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Missatges: 2813

|
Subscrius lo dels periodistes infiltrats  qui son??? 
barrufa, jo en sóc un, , ... no home, no, 
... subscric tot lo altre, lo dels periodistes infiltrats no en tinc ni idea, ara bé, segur que algun o altre hi fot alguna ullada per aquí.
que sàpigui, si passa per aquí, que les previsions estacionals són com ....

|
|
|
|
|
En línia
|
Guissona - La Segarra
|
|
|
Pàgines: [1] 2