MeteoVilafranca
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 474

Vilafranca del Penedès
|
Pues eso, que me vendo mi RainWise MKIII por problemas con los vecinos, hace un mes escaso me llegó de EUA y casi ni la he usado, está perfectamente nueva, con todos los papeles de garantía y demás. El precio es de 700€, incluye la estacion y también la consola grande con marco de madera. Interesados privado, un saludo.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6917

Acaba la calor, ve la Tardor
|
Que t'han dit els veïns ??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoVilafranca
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 

Vilafranca del Penedès
|
Que no la volen, que ja van consentir la Davis, pero que aquesta ja no me la deixen posar, i que si la continuo tenint que em faran treure la Davis també... espero que algú me la compri perque està perfecta..
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21990

Nova Zodiac
|
Te data logger com las davis??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14093

|
Vaja putada company 
Ho sento.
Però perquè no fas una cosa...
vens la Davis, que és més "velleta", i et quedes amb la Rainwise
suposo que tan els hi fa als veins que hi hagi una o l'altre al terrat no?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoVilafranca
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 

Vilafranca del Penedès
|
Ja, ho podria fer però em vull quedar la Davis perque tinc datalogger i de la RainWise no el tinc... I el preu no el puc baixar massa més perque a mi desde EUA em va costar en total quasi 1000 euros, entre els ports, aduana... i perdria molts diners...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7132

Tardor 08, ja es aquí!
|
Ostres realment això de viure en una comunitat de veis es una m***. Jo de moment tinc la sort que no m'han dit pas res, toco fusta!
Ho sento molt perquè seria una passada por-hi muntar les dues allà juntes, la rainwise es una passada.
El que comentes sobre el tema del dataloger, clar a la davis tens dades des de fa mesos, però suposo que les tens també guardades al PC. La rainwise no se si deu portar algun tipus de memòria tipus davis 
Jo potser es el que et deia abans per privat, vendria la davis i deixaria la rainwise 
Sort!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6917

Acaba la calor, ve la Tardor
|
A mi també em van venir amb el mateix cuento de la comunitat i al final l'he col.locat diguin el que diguin però al terrat del davant de casa ja que hi tinc un conegut, per tant ara els meus veïns se l'han de tragar vulguin o no !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
MeteoVilafranca
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 

Vilafranca del Penedès
|
Doncs no en tinc ni idea, pero d'EUA el pots tenir per 200 i pico d'€... Aquí a Espanya una mica més car... Tinc pressa per vendrela ja que me la fan treure...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|