Autor
|
Tema: Projecte ozono (Llegit 13448 vegades)
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2321

|
Ozono.....  Em tens acollonit..... Pregunta novatillo: Es podria posar això http://www.siteplayer.com/ i difondre les dades per internet o per una red privada virtual ? Seria l'o$*ia encendre la consola, el webserver i enviar les dades per ADSL al altre costat de món per poder-les procesar.... Segurament. També permeteria tenir a casa una consola remota i es podria fer que el nou soft del PC l'escoltés via TCP/IP. Si un soft de PC ja existent no pot communicar-se directament via TCP/IP (ho desconec, però crec que no), queda el recurs de crear en el PC un COM virtual que es redirigeix-hi a la xarxa amb alguna eina tipus: http://www.taltech.com/products/tcpcom.htmlhttp://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,27055,00.asp Ummmmmmm.... això es el que ens caldria tenir a casa per monitoritzar una estació que entregues les dades per TCP/IP des de l'altra part del mòn........ no? Però anem per parts (com diu el meu carniser  )..... Primer hauriem de poder enviar les dades via ADSL sense PC.... aqui está la gràcia.....  Doncs connectant el siteplayer a un router, no ?
De totes maneres ha d'haver-hi una connexió. És a dir algú (server) s'ha de fer càrrec del que l'altre envia, sigui per el seu ús, o per a re-distribuirles a altres usuaris també connectats.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Néstor
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 66

|
Hola nois, he estat una mica liat i no he pogut avançar molt. D’això que comenteu, no se com es podria fer, tot es qüestió de provar, però crec que enviar les dades sense un ordinador serà complicat. No seria millor buscar un pc de recuperació per quatre duros i fer-lo servir de servidor?
Bé, us ensenyo el que he pogut avançar. Després de tenir el programa en marxa durant uns dias, haig de dir que funciona francament be. No s’ha penjat cap dia, i la base de dades no ocupa molt. Haig d’acabar d’ajustar les dades del vent i provar el pluviòmetre (quan els de sapiens m’enviïn el que hem falta).
Ara la feina es dibuixar la interface d’usuari. Aquí us poso un esborrany. Sigueu crítics. Tinc pensat que les gràfiques es podrien consultar las del dia, mes o any. També he pensat en posar un calendari per poder carregar en la mateixa gràfica dades passades (es a dir, comparar el mes de gener d’enguany amb el mes de gener del 2005, o tot el any sencer). A la part de sota que queda en blanc, la idea es posar un termòmetre, i alguna xorradeta mes tipus penell , o el que sigui (alguna ideia?)
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Néstor
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 

|
Oiiiiido cocina!!!!! Mostrem les hores  i amb una mica de Gimp, un esborrany de com pot quedar
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
piolet
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1508

El Taga des de casa
|
Hola nois, he estat una mica liat i no he pogut avançar molt. D’això que comenteu, no se com es podria fer, tot es qüestió de provar, però crec que enviar les dades sense un ordinador serà complicat. No seria millor buscar un pc de recuperació per quatre duros i fer-lo servir de servidor?
Bé, us ensenyo el que he pogut avançar. Després de tenir el programa en marxa durant uns dias, haig de dir que funciona francament be. No s’ha penjat cap dia, i la base de dades no ocupa molt. Haig d’acabar d’ajustar les dades del vent i provar el pluviòmetre (quan els de sapiens m’enviïn el que hem falta).
Ara la feina es dibuixar la interface d’usuari. Aquí us poso un esborrany. Sigueu crítics. Tinc pensat que les gràfiques es podrien consultar las del dia, mes o any. També he pensat en posar un calendari per poder carregar en la mateixa gràfica dades passades (es a dir, comparar el mes de gener d’enguany amb el mes de gener del 2005, o tot el any sencer). A la part de sota que queda en blanc, la idea es posar un termòmetre, i alguna xorradeta mes tipus penell , o el que sigui (alguna ideia?)
Foten el "projecte ozono" dins del SitePlayer ....
M'explico: El SitePlayer fà de WebServer. Lo fotut es que no sé si hi ha prou d'espai (memoria) i si el tipus de compilació es compatible. En Java segur que funciona. Intentaré esbrinar més....
El tema del PC está clar. Es tracta, precisament, de no tenir un PC dedicat les 24 hores transmenten dades per ADSL. En Meteosee ja te un mini PC (mini itx ) operatiu i hi ha més gent que es planteja comprar un portatil.... Nomès es tracta de intentar "minimitzar" al máxim els "trastos" per poder difondre les dades de les nostres estacións per internet....
Per part meva......Fantàstica feina Ozono!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Queralbs 1235 msnm... BCN Les Corts 40 msnm  
|
|
|
GarílPhone
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12690

Hi ha mòbils e iphone's.....
|
Jo el vull probar ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Tinc un Macos x i una Debian esperant, ja treuen fum 

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Néstor
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 

|
Paciencia......paciencia.....que encara està molt verd  D'aquí uns dies ja et demanaré per que facis de "Betatester".
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Néstor
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 

|
Gràfiques en marxa!!!!!!!!  Una demostració del que seran les gràfiques (aquestes ja son reals, res de Gimp ) La primera imatge mostra la gràfica d'avui. En la segona es mostra com amb el ratolí podrem seleccionar un tros de la gràfica de la que volem fer un zoom I a la tercera el zoom de la gràfica. Fen una selecció al revès es torna al zoom original. Si es clicka amb el botó dret sobre la gràfica surt un menú en el que podrem imprimir la gràfica o guardar-la (no se perque el menú no surt al capturar la pantalla) Si ens posem per sobre la linia de la gràfica ens sortiren les dades exactes
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|