Autor
|
Tema: Projecte ozono (Llegit 14790 vegades)
|
jupiter
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7

|
si esto si se ternina el proyecto seria muy interesente animo
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13000

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Yeeep com ho portem el tema ?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Néstor
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 66

|
Bones,
doncs està una mica deixat de banda, estic liat amb exàmens i històries de la feina, però crec que ja queda poc per publicar la primera beta, de cara a l’estiu.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
Yeeeeeeep ja estem a l'estiu 
El meu linux ja treu fum...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Vaqueret
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 234

The CloudMaker Experiment....
|
Com he nomenat ja per ahí, jo he acomençat a fer algo semblant pero per a plataforma .NET i, en principi, per a les WS3600. si algú estiquera interessat en fer de beta tester, que m'ho comunique. L'idea es fer un programa lo menys pessat possible que es limite a logejar des de la consola a una base de dades (mysql, access o mssql) y a enviar a ftp les plantilles tals com les de meteoclimàtic, wunderground,... I en una segona fase fer un segon programa per a fer gráfiques i anàlisis de les dades.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Néstor
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 66

|
Hola nois,
El programa va avançant, però molt lentament, el "problema" es que el mes que ve, marxo de vacances cap a Nova Zelanda durant un mes, i entre preparatius del viatge, atendre la dona i la feina, no tinc molt de temps per anar avançant. Però "estoy en ello" no ho deixo de banda.
Vaquer, si necessites qualsevol cosa del que tinc fet, no tinc cap problema en passar-te el codi que he fet. I si vols un consell, fer servir mysql i oblidat del access.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Garíl
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteobreda
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 575
|
Com va el tema?
Jo he canviat el PC i ho haig d'instalar tot de nou per això no surt Breda a Meteoclimatic.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Vaqueret
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 234

The CloudMaker Experiment....
|
Com he nomenat ja per ahí, jo he acomençat a fer algo semblant pero per a plataforma .NET i, en principi, per a les WS3600. si algú estiquera interessat en fer de beta tester, que m'ho comunique. L'idea es fer un programa lo menys pessat possible que es limite a logejar des de la consola a una base de dades (mysql, access o mssql) y a enviar a ftp les plantilles tals com les de meteoclimàtic, wunderground,... I en una segona fase fer un segon programa per a fer gráfiques i anàlisis de les dades.
El programa es per linux o tambe serveix per a WXP? Si es el segon cas pots comptar amb mi per provar-lo. Per a BiliGateschenko (WXP, W2000, W98, WNT)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|