Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: La gotera... (Llegit 280 vegades)
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6786

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
Tinc un dilema. Us explico: aquests darrers dies de pluja m'ha aparegut una gotera. Al principi era poca cosa, de manera que vaig posar-hi una galleda i llestos. Però la pluja va anar a més i amb la galleda ja no n'hi havia prou, de manera que vaig trucar al paleta perque vingués a mirar-ho i em fes un pressupost. Així ho va fer i varem quedar que vindria la setmana que ve a arreglar la gotera. Però, ves per on, ara ja no plou i la gotera ha desaparegut! Fins i tot, com que a fet una mica de caloreta s'ha secat el sostre. I ara tinc un dilema: què faig? Truco al paleta per dir-li que ja no cal que vingui ja que el problema s'ha sol·lucionat, o pel contrari deixo que m'ho arregli per no tenir altra cop goteres quan torni a ploure??  Jo aprofitaria, ja que es te que arreglar la gotera, cambiar la cuina i el bany ...
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 7645

M'agrada força la Tardor !!!
|
Jo l'arreglaria perque quan et vingui un altre episodi de pluges tornarà a sortir la gotera !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Connectat
Missatges: 6975

|
Te arreglará la gotera que no es gotera, y en el temporal de la semana que viene, otra vez gotera
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4120

Michael Connelly
|
Potser t'arregla les goteres de les aixetes, una ratxola mal posada, potser li falta una mà de pintura, els armaris no peguen amb la reparació de la gotera... TOTAL 4000€ per gotera
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7216
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Jo esperaria a que plogués més i que vegi d´on surt la gotera.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|
|
|
|
|