Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: A la Miranda amb en PPCC (Llegit 509 vegades)
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34289

|
Això quasi podria anar al subfòrum de reportatges de méteo, ja que basicament veurem núvols 
Aquest matí m'ha vingut a buscar en PPCC i plegats hem pujat fins la Miranda de Sta. Magdalena a on he fet aquestes fotos ...

Hem arribat a dalt just quan la boira del Bages s'aixecava ...

Aquí sota a la dreta ... hi hauria de sortir el Monestir 

I aquí estem tots dos al cim ...

I ara unes fotos de l'altre banda, la de Collbató on els cúmuls es feien notar força a mig matí i amb la base molt baixa ...

Sembla que estigui feta des d'un avió 

I ja està!

Després jo he baixat cap a Collbató i ell cap al Monestir per agafar el cremallera ...
Suposo que després, us penjarà un report més extens que no pas aquest.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2806

Grande Stanley Kubrick, era un visionari!!
|
 Bona sortida hem fet... Quins paisatges emboirats És el que té quan l'ambient està molt humit  Ostres la foto nostra ha quedat molt bé  Jo penjaré un report una mica més extens, més muntanyenc Això quan pugui...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoBDN
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3535

Matinades mogudes d'estiu...
|
Uoo!
Quina excursioneta, senyors!! Unes vistes impressionants hi ha des d'allà dalt...! Coi...! Jordi... quantes vegades l'has pujada, la Miranda? 
Bones fotos!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Badalona - Centre 21msnm, Barcelona, Catalunya. 18,1º i 412,1mmAny 2005: 501,0 mm. Any 2006: 322,7 mm. Any 2007: 339,0 mm. Any 2008: 353,7 mm. 
|
|
|
Zuco
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6114

Palma - capital mallorquina
|
Enhorabona pels dos!! L´última foto pareix realment feta des d´un avió!! 
Molt maca aquella zona...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6856

Acaba la calor, ve la Tardor
|
Bona excursió companys quines vistes !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2806

Grande Stanley Kubrick, era un visionari!!
|
Faig una pausa en els estudis per penjar el meu reportatge excursionista- meteorològic de la sortida a Montserrat on un bon tros em va acompanyar en Jordi, a qui li he d'agrair la seva companyia i alguns consells muntanyencs però com ell anava curt de temps, a la Miranda de Sta Magdalena ens vam separar: ell va tornar a Collbató i jo vaig anar a fer una volta per la zona de Tebaida i tenia la il·lusió de pujar l'Elefant, punt culminant de la zona (1156 m).
Primer, per arribar a la Miranda de Sta Magdalena vam haver de pujar casi 800 m de desnivell pel camí més curt Una burrada...  Això si la vista cap a la plana Prelitoral són impressionats un dia clar... 

Cap a Sant Joan... Sube que subirás y los gemelos te joderás Oi Jordi?

Alzinar de la canal d'accés a Sta Magdalena

Quan vam arribar a la Miranda, les vistes de les agulles montserretines envoltades per la boira eren impressionants, un regal de la vista 

L'Elefant, la Mòmia, etc... TEBAIDA

El Montgròs i la Miranda de St Jeroni entre la boira 

La Vinya Nova

El Port del Comte entre núvols cumuloniformes 

L'ermita de St Benet, refugi d'escaladors

Boletus en creixement... 

Vista aèria al Monestir, allà hi vaig dinar... envoltat d'alemanys i francesos, aquests tenen festa sempre o k? 

Baixant cap al pla de Sta Anna on es pot prendre el camí que puja a St Salvador i després l'Elefant, vaig creuar un bonic alzinar, ben verd i un torrent on baixava una mica d'aigua... Quin goig de veure la muntanya tan verda i humida i quin canvi que ha fet en els darrers dos mesos 

Les agulles de Tebes... entre ells està la Gorra Frígia, Sta Magdalena superior, la Miranda, etc

La creu de Sant Miquel, davant una timba de més de 500 m, ojo!! 

De camí al cel... observo la voluminosa Prenyada 

Al lluny diviso el Cavall Bernat, el Moro, el repetidor, la Miranda de St Jeroni... quasi tota Montserrat

Jo abans de disposar-me a grimpar l'Elefant, hi ha algun pas wapo... i una xemeneia cabrona 

Em vaig quedar a 10 m del cim perquè veia que la xemeneia és molt estreta, em feia respecte creuar-la sol Segurament si hagués trobat gent o m'hagués acompanyat algú m'hauria engrescat i amb una mica d'esforç m'hauria plantat al cim... Que hi farem, en una altra oportunitat serà  Almenys va valdre pujar fins aquí per les dilatades vistes que hi ha cap al sud  Igualada

El Montmell

Cap al mar seguint el Llobregat...

Tres escaladors coronant la Gorra Frígia

Prop del coll de la Canal Ampla, hi ha una bona visió dels Flautats 

Un Boix Grèvol a l'obaga de la canal Plana, cullons quina baixada... de baixades com aquestes tinc el genoll dret cascat 

Timbes de cara el Llobregat, es veu el repetidor amunt, amunt... 

St Llorenç del Munt i de l'Obac, al complet... sota uns bons cúmuls de bon temps

L'Elefant i la Mòmia

Finalment, ben afamat i cansat vaig arribar al Monestir on en vaig fotre un bon dinar i a subar al tren de tornada a BCN  Acabo aquest extens report de Montserrat amb unes fotos de nuvolets molt fotogènics i prou. Fins la pròxima! 

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|