Pàgines: 1 2 3 [4] 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Subida al Puigmal + Sorpresa posterior (Llegit 1241 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2871

Grande Stanley Kubrick, era un visionari!!
|
Tanta neu hi ha el Puigmal?? La foto del pal deu ser un muntatge... no pot haver 1 m i mig de neu i no enfonsar-se i si estar tan compactada us deu haver costat un collo perfurar fins ficar el pal dins la neu...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6390

|
No hay truco 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PUIGMAL
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 790
|
Es podria fer una sortida cap el Puigmal desde Planoles  jo faig de guia  Fecha y hora?  Es podria pujar un Dissabte o Diumunge de Juliol, però els dies 12 i 13, 26 i 27 NO, ja que aquest toca currar. Jo potser m'hi apunto, pero el pujo des de la Cerdanya.... Ens trobem a dalt a les 12h. Ara falta saber de quin dia (i quin dels 3 Puigmals)  Bé, sols fa falta que siguem una bona colla  La pujada es molt progresiva, i es surt desde el Collet de les Barraques a 1900m, fins alla es pot pujar amb cotxe i despres a cames uns 10 km de pujada ( 3 hores i 1/2 +o-) i uns altres 10 de baixada (2 hores i 1/2) Proposa una data, jo algún cap de setmana de juliol no podré, ho tinc que mirar! Els dies podrien ser el dissabte dia 19, o el diumenge 20 de Juliol.
|
|
|
|
|
En línia
|
www.meteoplanoles.orgPlanoles 1156 m (Ripollès) Pirineu de Girona El Puigmal és l'amo i senyor de les muntanyes de la vall de Ribes. Va vestit de neu i és el protector dels arbres i els animals, que els defensa de la fúria de l'home
|
|
|
Pàgines: 1 2 3 [4] 5
|
|
|
|
|