Blasiepi
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 208
|
estic nervios, divendres vaig cap a suissa!!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1765

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Bones vacances a tots!!!
acabo de llegir tot l'anterior. Interessant i lo de sempre, no passa res. Cadascú ho veu com ho vol i com ho sent. El més inmportant és respectar-nos, entre nsaltrus i entre les espècies de bosc també
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
becader
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 355
|
Bon voyage!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Blasiepi
Cumulus

Desconnectat
|
Ja tinc en tic petit. ës una passada. Demà penjare alguna foto perque el pogueu veure tots. Serà un fenomeno, ja fa seti a en blas i l''epi.jejejejej
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3661

Rumio?doncs existeixo...si em deixa el forat negre
|
Aquesta tarda he flipat. Anava en bici per una carretera del Baix Penedès cap a les 20h i de sobte m'he trobat despres d'un revolt a tres porcs senglars de mida considerable pel mig de la carretera. Al veure'm s'han espantat i han pujat per una paret de roca quasi vertical de 3 m d'alçada. És increïble l'agilitat que tenen aquests bitxos. Despres jo he continuat com si res i els porcs al seu rotllo també. És la vegada que els he tingut més a prop.
Si en joc d'anar en bici hagues anat en cotxe segurament hauria tingut algun problema perque no es veien fins tenirlos a sobre.
En fi... coses de la natura.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
becader
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 355
|
Realment es increible com corren i salten aquests bitxos.Home ara a l'estiu es veuen molt facilment i si t'en vas per Collserola,ben a prop de les cases ja ni t'explico.
VULL VEURE AQUESTES FOTOS!!!!!!!!!!!!!! Sempre mascles?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Blasiepi
Cumulus

Desconnectat
|
ondia , encara no he fet les fotos, viam si demà i penso. És un crac, ja s'ha fet l'amo de la canilla.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
becader
Cumulus Humilis