Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
11 Octubre de 2008, 17:06:44
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  Temporada de Caça 2008/2009.
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ... 21 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Temporada de Caça 2008/2009.  (Llegit 4642 vegades)
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 6755

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

Re: Temporada del senglar.
« Resposta #40 en: 4 Juliol de 2008, 21:38:01 »

si són els caçadors que no deixen passar, són uns malt ..... això tampoc és ho que ha de ser crec.

deixeu.vos estar d´Hòsties, això ho han vist a alguna peli americana  .... res mes ...

a mi m´han barrat el pas al bosc, i no pas "un cacador" ... 

el català del "NO" o jo ultimament l´anomeno "CATALÀ PALLÚS" per que no te altre nom, us vol fer posar dels nervis amb la polemica , Cacar si, Cacar no .... , no esteu regulats, no hi han unes normes .... doncs tu, tal com diem aquí "QUE ELS DONGUIN PEL CUL!!!" ...

Si no ens posem serios , se´ns pujaran a cavall , i això ho dic jo que no he matat mai ni una mosca , ja n´hi ha prou tu ...!!! ...
En línia

Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm....

Since 1909
Albert IB
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2611

« Resposta #41 en: 4 Juliol de 2008, 23:44:56 »

Escoltat avui a la radio e l'anunci del foc zero:"arbres zero,bolets zero,excursions zero,BAMBIS ZERO,..."
Sobra qualsevol tipus de comentari(aixo es un exemple clar de l'ecologisme urbanita i ignorant que tant detesto)

Bambis zero?

Avui hem anat a buscar bolets 3 persones... i cap perill... perquè anavem xerrant de tant en tant.  Com ja he comentat, a mi m´espanten els caçadors quan vaig sol. Tiren tirus. És senzill.

Després si estan caçant a la zona on volies anar a buscar bolets o per la que has de passar... doncs és un extra de mal rotllo, però bàsicament el problema és la probabilitat de ser caçat.

Seria un català del "no"..... del "no" em caceu... tinc tres fills i una esposa... us daré tot mon diner... però no claveu aixa daga.
En línia
becader
Cumulus Humilis

Missatges: 369

« Resposta #42 en: 5 Juliol de 2008, 10:17:20 »

Escoltat avui a la radio e l'anunci del foc zero:"arbres zero,bolets zero,excursions zero,BAMBIS ZERO,..."
Sobra qualsevol tipus de comentari(aixo es un exemple clar de l'ecologisme urbanita i ignorant que tant detesto)

Bambis zero?

Avui hem anat a buscar bolets 3 persones... i cap perill... perquè anavem xerrant de tant en tant.  Com ja he comentat, a mi m´espanten els caçadors quan vaig sol. Tiren tirus. És senzill.

Després si estan caçant a la zona on volies anar a buscar bolets o per la que has de passar... doncs és un extra de mal rotllo, però bàsicament el problema és la probabilitat de ser caçat.

Seria un català del "no"..... del "no" em caceu... tinc tres fills i una esposa... us daré tot mon diner... però no claveu aixa daga.

"Li agradava la sang
 ben fresca i ben nova
 per ferides brollant
 i embrutint la roba

Se sentien cridar
 a les víctimes bojes
 per la por i el dolor:
 Pietat,pietat"

Ja se que molts ens deuen veure tan cruels com a en Joan Serra,bandoler per vocacio,el seu mot en la "Pera",pero s'equivoquen.

Esperem que el món de la caça no acabi com la canço:

Quan jo sigui ben mort
i penjat de l'alta forca
i desfalleixi mon cos
.
.
.
Que algu ressi una pregaria
davant la verge del carme
i que algun ciri tingui flama

NINGU HOOOOOOO VA FER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ho sento pels possibles errors i pel final que no m'enrecordava del tot.

En línia
becader
Cumulus Humilis

« Resposta #43 en: 5 Juliol de 2008, 11:04:30 »

Acaben de fer un programa que parlaven de propietaris que vallaven finques per a convertir-les en auntentiques reserves naturals amb els animals autoctons de la zona,concretament d'un home que ho feia a les Highlands d'escocia.
El tema aixecava fortes polemiques.Uns deien que era licit,que la finca era seva i que podia fer el que vulgues i despres hi havia els detractors que es queixaven de que no es podien ballar finques i prohibir el pas a la gent.
La questio es molt escabrosa i tinc certs problemes a l'hora de pronunciar-me.Per una part soc defensor a ultrança de la llibertat,ja ho vaig dir,i crec que el bosc "no pertany a ningu".
Per altre banda el que feia aquest home era una cosa absolutament meravellosa,havia aconseguit tornar a la natura el seu màxim esplendor,havia aconseguit que aquella zona tornés a ser com era abans que l'home la potinegés.
No se que dir,pero en determinats casos(en casos tan nobles i fantastics com aquests)  potser ens tindriem que quedar a casa i pensar que hi ha unlloc al mon,encara que vallat,que es un autentic paradis i que millor que no anem a molestar.
Com sempre crec  que el principal problema es el de la masificacio,ara tothom ho vol fer tot,tothom vol anar el bosc,a buscar bolets,anar d'excursio al delte,encar que li importin un pito els boscos,els bolets i els ocells,pero algo s'ha de fer els caps de setmana,no?
En línia
becader
Cumulus Humilis

« Resposta #44 en: 5 Juliol de 2008, 11:22:16 »

Per cert Blasiepi,disquisicions al marge i pensant que aixo es un foro  de la caça del senglar  suposo que aquest any et deus fregar les mans.Ja se sap,la pluja es bona pels bolets i normalment bona per la cria de la salvatjina.
T ho dic perque no se que cullons passa pero els ultims dies que he anat a bosc pel meu poble,en bici,a bolets,a passejar,...cada dia he trobat senglars.Diria que n hi ha bastants mes que els ultims anys.No se pas,pero almenys m'ho sembla.
En línia
JosepF
Cirrus

Missatges: 2

« Resposta #45 en: 5 Juliol de 2008, 18:41:11 »

Voste perdoni,

A Catalunya, no hi ha ni un raconet de bosc que no pertanyi a algú. Els propietaris amb molt bon criteri económic i social han decidit no posar-hi portes. I així la majoria ens aprofitem d'un pacte no escrit entre propietaris i la resta de catalans (boletaires o pixapins) de no agredir-nos. Deixem-ho com està, que a tots ens va be. Si es comença a regular massa, no hi surt guanyant ningú.

Becader, es veritat que hi ha molts de senglars. Però si les colles de caçadors estan totes formades per a jubilats pixapins (amb la vista cansada, les cames pesades i el pols tremolos), no es gens extrany.

Espanya es una potencia mundial natural. Y es per culpa d'un altre anacronisme: la natura s'ha conservat a moltes zones, a base de putejar els habitants. Redcordeu "los santos inocentes". Fa rabia, però es així.  Wink
En línia
becader
Cumulus Humilis

« Resposta #46 en: 6 Juliol de 2008, 18:51:26 »

Que el bosc no pertany a ningú ho vaig posar entre comilles,ja se que tot té un propietari.(m ha sorprès que em diguessis això perque quan sento la paraula regular començo a tremolar.Et diria que rellegissis el que he dit però entenc que no tens perque passar pel suplici de llegir aquestes soporíferes parrafades).

Tinc una bretoneta filla del gos d'un tofoner,però que per desgràcia no tinc la confiança per a demanar-li que m'ensenyi a buscar-ne.Es  un compte que tinc pendent,apendre a buscar-ne i a la llarga n'apendre,quan pugui.Es una pena perque soc d'un lloc emblemàtic per les tòfones i aixo d'anar a buscar bolets amb gos te que ser la reostia.
¿Si tingues que començar quins consells bàsics em donaries?
Ensenyar al gos crec qaue ho sabria fer prou be.
¿els gossos tofoners van a la teva vora o s'allunyen i van buscant i si en troben borden o et venen a buscar?

Els tofoners sou sens dubte els que sempre passeu mes desapercebuts al bosc,sou com fantasmes!
En línia
Blasiepi
Cumulus

Missatges: 208

« Resposta #47 en: 6 Juliol de 2008, 21:20:45 »

jo conec un  tofonaire, en patxanga, i és un crac, sempre va amgat perque no el vegin. També és caçador del senglar, i molt bo per cert, i també fa el mateix que amb les tofones, sempre amagat, és un instint que porten dins,  Cool
En línia
boira
Cumulonimbus Calvus
**

Gènere: Masculí
Missatges: 2400

« Resposta #48 en: 7 Juliol de 2008, 08:59:16 »

Acaben de fer un programa que parlaven de propietaris que vallaven finques ....

A UK és una pràctica habitual i no es pot anar camp a través com estem acostumats a anar per aquí. En alguns llocs difícil és sortir de la carretera.

Alguns britànics que s'han instal.lat per aquí apliquen la mateixa tècnica (... i altres se la copien)

Aquí la única restricció és no tallar camins públics, però a la pràctica resulta que molts camins que tots considerem públics no ho són perquè en el seu moment no es van inventariar com a tals. Després, uns quants anys de tancament real fan que el camí desaparegui sota la vegetació o bé que se'n pugui demostrar la seva NO necessitat. Els drets de pas a les finques veïnes, si hi són, s'arreglen donant-li una clau del candau a l'afectat.

En línia
becader
Cumulus Humilis

« Resposta #49 en: 7 Juliol de 2008, 09:28:34 »

Al meu poble passa molt aixo que dius.Un home s'ha fet ric foradant muntanyes i ara es dedica a comprar finques.Ho compra tot.
Doncs be tambe es dedica a finca que compra finca que tanca amb candaus.Jo et pregunto:
Si una d'aquestes finques va d'un poble a un altre,encara que tambe si pugui anar per carretera,suposo que es evident que es cami public no?
Que si pot fer,a qui tindria que dirigir-me perque no li deixessin fer?
En línia
Pàgines: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ... 21 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió