Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
5 Desembre de 2008, 10:55:28
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Brisa matinal (avanto)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  Temporada de Caça 2008/2009.
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 3 4 5 6 7 ... 31 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Temporada de Caça 2008/2009.  (Llegit 7727 vegades)
Blasiepi
Cumulus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 243

Temporada de Caça 2008/2009.
« en: 11 Juny de 2008, 21:11:42 »

Aquest cap de setmana passat hem anat a caçar. Permis eventual per danys als cultius. Al meu gust, mala feina, però si no hi anem, els pagesos es cabregen. Què hi farem, sort que només s'han matat mascles, i dels grossos. L'avantage és que puc treure la mainada( els gossus ) a passejar sense tant de perill, ja que puc portar l'ensofatadora ( el rifle ), jejejej. Vinga, i aviam si s'apunta gent a aquest nou foru...
En línia
Sus Scrofa
Estrat
*

Missatges: 13

Re: Temporada del senglar.
« Resposta #1 en: 12 Juny de 2008, 18:13:16 »

Si que comenceu aviat.
En quin terme es va fer la batuda . Si no ho pots dir digues la comarca.
Quins conreus ataquen els senglars per la vostra zona.
Al Priorat aviat s'en faràn també, per danys a cirerers i altres arbres fruiters joves.
Cap a Girona entren bastant als sembrats, camps de blat, etc.
En línia
Blasiepi
Cumulus

« Resposta #2 en: 12 Juny de 2008, 18:45:03 »

si hem hagut d'anar-hi perquè feien malbé els sembrats de blat. Jo sóc de la colla de crespia, al pla de l'estany., però m'agrada anar a per tot arreu.
En línia
Blasiepi
Cumulus

« Resposta #3 en: 13 Juny de 2008, 20:32:26 »

veig que no hi ha gaires caçadors per akí, molta gent mira el forum però ningú diu res, és un tema no gaire apreciat, crec,... hauré de parlar jo tot sol sobre els meus griffons vendeens, ejjejejje
En línia
vacarissana
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1991

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC

« Resposta #4 en: 14 Juny de 2008, 09:28:29 »

són molt guapos els senglars, especialment els salvatges.
ahir vaig veure furgades i petxes d'un de 100 kg com a minim!!!!!!
En línia

Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6786

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #5 en: 14 Juny de 2008, 09:57:14 »

si hem hagut d'anar-hi perquè feien malbé els sembrats de blat. Jo sóc de la colla de crespia, al pla de l'estany., però m'agrada anar a per tot arreu.

No en veig gaires que vaixen als sembrats aquest any , suposo que no es deuen acabar la teca que tenen aquest any a Montanya .... L´any passat ja, 3 o 4 varen morir atropellats al trajecte Sant Joan - Ripoll ...
En línia

Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm....

Since 1909
Blasiepi
Cumulus

« Resposta #6 en: 14 Juny de 2008, 22:52:19 »

aquest any em penso que es quedarant molt a les muntanyes... les alzines van molt cargades d'aglans, i em penso que ja ho saben, són molt llestos...
En línia
Blasiepi
Cumulus

« Resposta #7 en: 16 Juny de 2008, 07:08:31 »

ahir vam anar a netejar camins. Si, si, perquè si els caçadors no ho fan, qui ho ferà??? alguns excursionistes de tant en tant i van i així mantenen alguns camins nets, però en general són pocs. Els caçadors del senglar, i anem durant tot l'any, i així tot estar net. Poder si que ho fem per interés  propi, però la qüestió és que som els únics que tenim la muntanya ben cuidada. Jo també sóc boletaire, però mai he anat a netejar un camí per poderhi anar a buscar bolets despres. Això és una critica per a qui critica als caçadors. Veus que be, m'ha agradat aquesta.
En línia
Blasiepi
Cumulus

« Resposta #8 en: 27 Juny de 2008, 17:31:37 »

demà vaig a gravar una demostració de com funcionen els collars gps per a trobar gossus del senglar. Els meus gossets seràn els probadors, jejejejjeje. Viam si funciona o no, el que tinc ara és un de ones normal i corrent i demà veuré com funciona el gps.
En línia
Boletaire jubilat
Jo sempre perdo
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2763

« Resposta #9 en: 27 Juny de 2008, 19:38:50 »

ahir vam anar a netejar camins. Si, si, perquè si els caçadors no ho fan, qui ho ferà??? alguns excursionistes de tant en tant i van i així mantenen alguns camins nets, però en general són pocs. Els caçadors del senglar, i anem durant tot l'any, i així tot estar net. Poder si que ho fem per interés  propi, però la qüestió és que som els únics que tenim la muntanya ben cuidada. Jo també sóc boletaire, però mai he anat a netejar un camí per poderhi anar a buscar bolets despres. Això és una critica per a qui critica als caçadors. Veus que be, m'ha agradat aquesta.

També caldria comentar que són els primers en posar pegues a que passis per un camí quan estan per la zona.  Més que res .... ho comento per compensar.  : )

El punt de vista d´un boletaire passa per veure al caçador com una cosa que no fa bonic i que pot fer mal.

El punt de vista d´un pagès problement us vegi com herois per salvar les collites.

Els camins us veuen com uns bons visitants... que fan camí... com a les caminades populars, les bicicletades i els excursionistes que van a descobrir llocs o preparar rutes. Així que molt bé.

Els que segur que us tenen mania són els porcs ... i això que ells no busquen bolets Grin
En línia
Pàgines: [1] 2 3 4 5 6 7 ... 31 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió