Pàgines: 1 2 3 [4] 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Hipocondritis Meteorológica. (Llegit 1429 vegades)
|
|
|
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 11399

¿Quis custodiet ipsos custodes?
|
veig que segueixen les lliçons per part dels que estan per damunt del bé i del mal...i no cito a ningú, parlo en concret sobretot per un personatge que es dedica sistemàticament a insultar i ofendre als que no tenen el seu nivell de coneixements.
Com diuen alguns companys, això és (o hauria de ser) un fòrum lliure, on cadascú expressa les seves opinions, cadascú posa el que bonament sap o creu, sense insultar ni tractar d'imbècils als que no pensen com ells. La persona per la qual s'ha obert el tema té les seves opinions, et poden agradar o no. Si no t'agrada el que diu, doncs t'ho saltes i punt, el contrari és pràctica sadomasoquista. O simplement tenir ganes de muntar merders gratuitament (altrament dit, poca feina)
Tot plegat em sembla trist, molt trist, arribar a denigrar un company nostre pel que diu, sense que ell en cap moment hagi aixecat la veu ni tractat de rucs els demés que no pensen com ell. Jo no penso com ell, però no per això el tractaré d'idiota, al contrari, penso que potser falta una mica d'educació per part d'algun individu que ja ha demostrat altres vegades com és, no cal perdre-hi més el temps.
No escric gaire per aquí, per qüestions que ara no venen al cas, però amb alguns comentaris venen ganes de fotre el camp d'aquí i engegar-ho tot a fer punyetes.
¿Quis custodiet ipsos custodes?
Es poden dir coses mes "altes" pero no tant clares estic en vosaltres....
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
|
|
|
MeteoTorre
el 1X2
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 10854

Visc a BCN treballo a TGN i l'estacio a La Torre
|
Per la meva part, el tema tambe esta "sanjat" com diria el Gaspart 
El que no tolero, son els comentaris despectius amb falta de respecte i mala llet, ni els savis erudits sabelotodos que critiquen, aqui ni som ni millors ni pitjors, tots som iguals pero diferents 
A mi tambe em sembla be la puntualitzacio que has fet despres... potser algu altre hauria de fer el mateix
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Caçatrons
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 429

La Vall de l'Aranyó-Les Garrigues-Per fi ha plgut!
|
La Hipocondritis Meteorològica és un problema, si és que ho és, de qui la pateix. No pas dels qui mos limitem a llegir. Ho dic perquè, quan l'he descobert, he trobat una mica ofensiu aquest "reportatge" inicial de deixar en evidència a un membre del fòrum. A més, el fet que s'hagi utilitzat una expressió casual meva com a títol per a encapçalar un atac a un altre membre encara em sap més greu.
A mi no em molesten en absolut les possibles exageracions d'en Meteobadalona, o els seus canvis en les prediccions. Tots mos equivoquem, i tots tenim el dret a dir el què vulguem sense ofendre, i en Meteobadalona no es fica mai amb ningú, que jo recordi.
A banda d'això, també s'ha de valorar la rectificació de l'autor del "reportatge", rectificar és de savis, sobretot si es fa a temps, i el fet que s'hagi penedit dels seus "pecats", cosa que l'honora, ens hauria d'ensenyar a tots que no val la pena dedicar temps a comentar les cagades o encerts dels demés, més enllà de dir el què pensem i deixar dir-ho als altres.
A mi m'agrada aquest fòrum, i tots en absolut TOTS els què hi escriviu, estigui d'acord o no amb el què dieu, tant si la cagueu com si no. Jo aquí hi vinc a disfrutar de la meteo i a deixar disfrutar, cadascú a la seua manera, no pas a enetretenir-me amb merders més propis del tomate o la premsa rosa.
Ja està dit doncs. 
|
|
|
|
|
En línia
|
Les Borges Blanques, Les Garrigues(LLEIDA) @ 304 msnm - Pluviometria mitjana 400 mm/any, i BAIXANT A 350 ??
Salvem els pronoms febles! Alguns no es diuen, o es diuen malament: -Aniràs al cine? No aniré(incorrecte)---> No HI aniré (OK) -Què li vas dir allò? S'ho vaig dir (Incorrecte)--> LI HO vaig dir (OK) -Què hi ha aigua al riu? Sí que hi ha (incorrecte)--> Sí que N'hi ha
|
|
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6390

|
Intentemos ser constructivos, y escribir en el topic de modelos con un poco de criterio y sentido común, no cuesta tanto.
Cualquiera que tenga un mínimo conocimiento de interpretar 4 mapas (isobáricos, geopotencial, tempes, humedades, vientos,...) puede hacer un pronóstico de lo que puede pasar, a 1, 2, 3, o 7 días vista. Si no se tienen esos mínimos conocimientos, mejor no postear, pero no hace falta se físico para ello.
A mí personalmente me gusta leer post de compañeros con su previsión personal, pero que sea con sentido, yo creo que para eso está este topic, para que digamos la nuestra, pero argumentándolo.
Es importante eso, apoyarse con mapas, y argumentar lo que se dice.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
maresme
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5640

|
Si escric en aquest forum es perque m'agrada la seva organitzacio, el seu funcionament i la gent que hi ha. Aixo es merit de la feina dels administradors als quals felicito. D'altra banda Sinner, no ha estat el que has dit al principi, sino com ho has dit... Bona correccio posterior. Per la meva banda tema tancat!  Només una coseta. Fa 2 mesos que no escric al VIP. No és la panacea allò, i en el fons, està mort. Pozi
|
|
|
|
|
En línia
|
Pluges 2008 Vilassar de Mar. (10 msnm) Gener: 16,5 mm Febrer: 27,6 mm Març: 46,1 mm Abril: 31,0 mm Maig: 99,6 mm Juny: 90,9 mm Juliol: 36,5 mm Agost: 15,5 mm Setembre: 28,2 mm Octubre: 38,5 mm --------------------------- Historic: 2007: 344,1 mm 2002: 1062 mm 2006: 413,8 mm 2001: 394,8 mm 2005: 555,5 mm 2000: 471,0 mm 2004: 538,0 mm 1999: 395,8 mm 2003: 578,0 mm
|
|
|
|
|
Pàgines: 1 2 3 [4] 5
|
|
|
|
|