Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
12 Octubre de 2008, 02:41:04
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Hipocondritis Meteorológica.
« anterior següent »
Pàgines: 1 2 3 [4] 5 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Hipocondritis Meteorológica.  (Llegit 1429 vegades)
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada
*
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 21990

Nova Zodiac

Re: Hipocondritis Meteorológica.
« Resposta #30 en: 15 Juny de 2008, 11:42:17 »

Si escric en aquest forum es perque m'agrada la seva organitzacio, el seu funcionament i la gent que hi ha. Aixo es merit de la feina dels administradors als quals felicito.

D'altra banda Sinner, no ha estat el que has dit al principi, sino com ho has dit...  Bona correccio posterior.

Per la meva banda tema tancat! Wink

Només una coseta. Fa 2 mesos que no escric al VIP. No és la panacea allò, i en el fons, està mort.
Fins hi tot jo amb lo pesat que soc he plegat  Tongue 
En línia

Verges-Baix Empordà 23msnm 391.8mm al 2008

M E T E O V E R G E S . C A T
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 11399

¿Quis custodiet ipsos custodes?

« Resposta #31 en: 15 Juny de 2008, 11:42:24 »

veig que segueixen les lliçons per part dels que estan per damunt del bé i del mal...i no cito a ningú, parlo en concret sobretot per un personatge que es dedica sistemàticament a insultar i ofendre als que no tenen el seu nivell de coneixements.

Com diuen alguns companys, això és (o hauria de ser) un fòrum lliure, on cadascú expressa les seves opinions, cadascú posa el que bonament sap o creu, sense insultar ni tractar d'imbècils als que no pensen com ells. La persona per la qual s'ha obert el tema té les seves opinions, et poden agradar o no. Si no t'agrada el que diu, doncs t'ho saltes i punt, el contrari és pràctica sadomasoquista. O simplement tenir ganes de muntar merders gratuitament (altrament dit, poca feina)

Tot plegat em sembla trist, molt trist, arribar a denigrar un company nostre pel que diu, sense que ell en cap moment hagi aixecat la veu ni tractat de rucs els demés que no pensen com ell. Jo no penso com ell, però no per això el tractaré d'idiota, al contrari, penso que potser falta una mica d'educació per part d'algun individu que ja ha demostrat altres vegades com és, no cal perdre-hi més el temps.

No escric gaire per aquí, per qüestions que ara no venen al cas, però amb alguns comentaris venen ganes de fotre el camp d'aquí i engegar-ho tot a fer punyetes.

Es poden dir coses mes "altes" pero no tant clares

estic en vosaltres....
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
MeteoTorre
el 1X2
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 10854

Visc a BCN treballo a TGN i l'estacio a La Torre

« Resposta #32 en: 15 Juny de 2008, 11:43:33 »

Per la meva part, el tema tambe esta "sanjat" com diria el Gaspart 

El que no tolero, son els comentaris despectius amb falta de respecte i mala llet, ni els savis erudits sabelotodos que critiquen, aqui ni som ni millors ni pitjors, tots som iguals pero diferents  Wink

A mi tambe em sembla be la puntualitzacio que has fet despres... potser algu altre hauria de fer el mateix 
En línia

MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 11399

« Resposta #33 en: 15 Juny de 2008, 11:45:54 »

Per la meva part, el tema tambe esta "sanjat" com diria el Gaspart 

El que no tolero, son els comentaris despectius ni la falta de respecte, ni els savis sabelotodos que critiquen.

A mi tambe em sembla be la puntualitzacio que has fet despres... potser algu altre hauria de fer el mateix 

I ja saps Xavi, qui no es vulgui ajuntar amb la "xusma", hi ha una zona VIP exclusiva per a ells...
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
AMANTDELFRED
Cumulus

Missatges: 109

« Resposta #34 en: 15 Juny de 2008, 11:50:49 »

en cap moment s´ha faltat el respecte a ningú.

tema tancat

xirimiri a esplugues
En línia

desde els 6 anys que soc amant de la meteorologia i dels constipats per culpa de passar hores i hores observant el cel.
Caçatrons
Cumulus Humilis

Missatges: 429

La Vall de l'Aranyó-Les Garrigues-Per fi ha plgut!

« Resposta #35 en: 15 Juny de 2008, 12:17:50 »

La Hipocondritis Meteorològica és un problema, si és que ho és, de qui la pateix. No pas dels qui mos limitem a llegir.
Ho dic perquè, quan l'he descobert, he trobat una mica ofensiu aquest "reportatge" inicial de deixar en evidència a un membre del fòrum. A més, el fet que s'hagi utilitzat una expressió casual meva com a títol per a encapçalar un atac a un altre membre encara em sap més greu.

A mi no em molesten en absolut les possibles exageracions d'en Meteobadalona, o els seus canvis en  les prediccions. Tots mos equivoquem, i tots tenim el dret a dir el què vulguem sense ofendre, i en Meteobadalona no es fica mai amb ningú, que jo recordi.

A banda d'això, també s'ha de valorar la rectificació de l'autor del "reportatge", rectificar és de savis, sobretot si es fa a temps, i el fet que s'hagi penedit dels seus "pecats", cosa que l'honora, ens hauria d'ensenyar a tots que no val la pena dedicar temps a comentar les cagades o encerts dels demés, més enllà de dir el què pensem i deixar dir-ho als altres.

A mi m'agrada aquest fòrum, i tots en absolut TOTS els què hi escriviu, estigui d'acord o no amb el què dieu, tant si la cagueu com si no. Jo aquí hi vinc a disfrutar de la meteo i a deixar disfrutar, cadascú a la seua manera, no pas a enetretenir-me amb merders més propis del tomate o la premsa rosa.

Ja està dit doncs.
Cool

En línia

Les Borges Blanques, Les Garrigues(LLEIDA) @ 304 msnm
- Pluviometria mitjana 400 mm/any, i BAIXANT A 350 ??

Salvem els pronoms febles! Alguns no es diuen, o es diuen malament:
          -Aniràs al cine? No aniré(incorrecte)---> No HI aniré (OK)
          -Què li vas dir allò? S'ho vaig dir (Incorrecte)--> LI HO vaig dir (OK)
          -Què hi ha aigua al riu? Sí que hi ha (incorrecte)--> Sí que N'hi ha
Gombosí
Estrat
*

Missatges: 25

Quico el Cèlio, el Noi i el Mut de Ferreries

« Resposta #36 en: 15 Juny de 2008, 12:36:19 »

Hola nois.

Hi ha molta gent (en tinc constància) que entrem cada dia a aquest fòrum per informar-nos, aprendre i disfrutar de la ciència que ens apassiona (encara que no tots hi escribim habitualment). M'he entristit una mica amb tota aquesta polèmica. Crec que cadascú pot opinar, i si no s'està d'acord es pot comentar però sempre amb educació. Crec que hem anat una mica massa lluny aquest cop. De totes maneres he pogut llegir un "ho sento" i opinions de tothom. Això és molt bo.

Només volia deixar aquest petit comentari.

PS: Embassaments al 62%  Cheesy
En línia

Ma iaia de Xerta sempre diu que quan sona lo vent, són los Gambosins que estan aprop.
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6390

« Resposta #37 en: 15 Juny de 2008, 12:47:33 »

Intentemos ser constructivos, y escribir en el topic de modelos con un poco de criterio y sentido común, no cuesta tanto.

Cualquiera que tenga un mínimo conocimiento de interpretar 4 mapas (isobáricos, geopotencial, tempes, humedades, vientos,...) puede hacer un pronóstico de lo que puede pasar, a 1, 2, 3, o 7 días vista. Si no se tienen esos mínimos conocimientos, mejor no postear, pero no hace falta se físico para ello.

A mí personalmente me gusta leer post de compañeros con su previsión personal, pero que sea con sentido, yo creo que para eso está este topic, para que digamos la nuestra, pero argumentándolo.

Es importante eso, apoyarse con mapas, y argumentar lo que se dice.

Wink
En línia

maresme
Cumulonimbus Incus

Missatges: 5640

« Resposta #38 en: 15 Juny de 2008, 19:23:49 »

Si escric en aquest forum es perque m'agrada la seva organitzacio, el seu funcionament i la gent que hi ha. Aixo es merit de la feina dels administradors als quals felicito.

D'altra banda Sinner, no ha estat el que has dit al principi, sino com ho has dit...  Bona correccio posterior.

Per la meva banda tema tancat! Wink

Només una coseta. Fa 2 mesos que no escric al VIP. No és la panacea allò, i en el fons, està mort.
Pozi
En línia

Pluges 2008 Vilassar de Mar. (10 msnm)
Gener: 16,5 mm
Febrer: 27,6 mm
Març: 46,1 mm
Abril: 31,0 mm
Maig: 99,6 mm
Juny: 90,9 mm
Juliol: 36,5 mm
Agost: 15,5 mm
Setembre: 28,2 mm
Octubre: 38,5 mm
---------------------------
Historic:
2007:  344,1 mm   2002: 1062  mm                           
2006:  413,8 mm   2001: 394,8 mm
2005:  555,5 mm   2000: 471,0 mm 
2004:  538,0 mm   1999: 395,8 mm
2003:  578,0 mm
snike
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1054

« Resposta #39 en: 16 Juny de 2008, 08:18:00 »

jo com diu en sinner...la gent que com metobadalonaque va de catastrofistre i no en te ni idea....mirar mapes i narrarlos tbe ho se fer jo....em toca el que no sona..perque?doncs perque desvirtuen laqulitat del forum...i aui hi ha gent bonissima i niñatos plastes...ploramiques.....i alarmistes...a part que escriuen de pena....ho sento pero fa molts anys que volto pels foros...i ultimament aquest ha estat conquerit per nens....que postejan cada 3 minuts....

aixo si...si es hi dius alguna cosa...vigila que s´et mengen:

a que si stormcell,snike..meteobadalona....i algun altra?quina edad teniu?la mental no...sino la del dni?

encara sembla i tot que l´abel per molt qe ploraba...tenia mes qualitatque vosaltres..e inclus el tio feia treball de camp i s´ho curraba.

Per al·lusions, vaig començar a entrar al foro perquè considerava un  lloc d'aprenentatge i de poder estar envoltat de gent que dominava pel tema per a poder apendre, però pel que veig només és un foro elitista en el qual segons algun has de tenir una edat mental molt alta per postejar ( quan no saps ni l'edat de cadascú). Per la meva part encara no m'he queixat mai per una situació i tan sols he retret a meteobadalona en certes ocasions pel seu alarmisme, però considero que comparar el Stormcell que només es queixa amb el meteobadalona té delicte. El segon almenys analitza la situació i té una valoració personal del que pasarà i jo la trobo correcta.

Cadascú veu la meteorologia com vol, posteja quan li ve de gust i té una manera de fer i si a cada paraula que diu ja se li mira si va errat o no poder que ens ho fem mirar entre tots. I considero que una persona com el citat que amb el temps que he vist tot el que ha postejat han sigut queixes cap al companys em sembla lamentable. La resta de gent demostra més criteri que els que tens tu ja que jo també et podria posar al mateix sac que qui has esmentat perquè només fas que queixar-te que si un posteja massa, que si l'altre es queixa,etc. I si em de considerar que una persona té una edat mental baixa perquè postegi molt és que realment som molt limitats i simples.

Crec que si has de tindre un màster en físiques per a poder postejar en models o en seguiment llavors en aquest fòrum hi escriurà 4 persones i prou.

És això el que voleu?

Bé dono per tancat, i ho sento però m'havia de desfogar.
En línia

Des de Manresa, la nevera bagenca
Pàgines: 1 2 3 [4] 5 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió