Autor
|
Tema: Màximes onada de calor dies 19-24 (Llegit 1790 vegades)
|
|
|
MeteoBDN
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3545

Matinades mogudes d'estiu...
|
Jo no parlaria ni d'onada de calor... bé, no sé, però mirant models, amb prou feines ens entraria la de +20º, cosa força habitual en un estiu...  De moment: Ahir: 25,7º Avui: 24,9º Només mirant el mapa de temperatures de meteoclimàtic un es torra  Però estem al juny, si fos al juliol, clar que no seria onada de calor. Però amb una iso de +18ºC a 1500 m jo considero onada de calor al juny. No et dic pas que no, Gerard, Precisament tu ten dades des de fa més anys i ho coneixes molt bé. Jo em baso en aquests últims 3-4-5 anys, que hem arribat a isos de +25º i tot en un juny, amb alguns 40º per l'interior; per això, al ser una calor no massa forta no li ho considerava
|
|
|
|
|
En línia
|
Badalona - Centre 21msnm, Barcelona, Catalunya. 18,1º i 412,1mmAny 2005: 501,0 mm. Any 2006: 322,7 mm. Any 2007: 339,0 mm. Any 2008: 353,7 mm. 
|
|
|
|
|
Meteotarraco
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2972

|
Onada de calor ? 
Bueno va es igual ........
24.9º hoy de maxima.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Zuco
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6125

Palma - capital mallorquina
|
25,8ºC , normal per l´època. Jo no ho catalogaria d´onada de calor.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Albert
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3441

La Pobla de Lillet - Alt Berguedà - (873m.)
|
27.6 ºC
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6779
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Avui arribarem a 36ºC a Salt, quin desastre! Ara ja tenim 28ºC.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14032

|
De moment 26.7º a Premià... no està mal per estar arran de mar.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
ipj
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 362
|
Ahir a Madrid, 33,1 graus de màxima,una miqueta (es diu aixó?) alta per un mes de Juyn, si tinguem en compta que, segon el AEMET, la media de les màximes per Juyn es de 28 graus. Però be, lo pitjor vindra el fi de setmana, concretament el Diumetge.
Ayer en Madrid 33,1 grados de máxima, un poco alta para un mes de Junio, si tenemos en cuenta que, según el AEMET, la media de las máxiimas para Junio es de 28 grados. Pero bueno, lo peor vendrá el fin de semana, concretamente el Domingo.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|