Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
12 Octubre de 2008, 02:20:52
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
llums solars (McConell)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Fotografia
| |-+  Galeria muntanyenca
| | |-+  Picos de Europa
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 3 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Picos de Europa  (Llegit 804 vegades)
Risi
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 2476

el piri a vista d'ocell

Picos de Europa
« en: 20 Juny de 2008, 11:28:03 »

Hola després de una setmana de ruta per terres del nord i fer mes de 3500km, us mostro les fotos que vaig poder fer els dies que vaig dedicar a la zona de los Picos de Europa els dies 14, 15 i 16 de Juny

venint de Santander vaig entrar per Las Rozas on els tant vistos hórreos no em deixant de fascinar al igual que els paisatge d’aquelles valls

el mil cop vist pont de Cangas de Onís sobre aigües del Sella, però no per això deixa de ser preciós

com no Covadonga  Grin

llac de la Ercina

llac Enol

voltants de la zona

vistes des de el mirador de la Reina

Naranjo de Bulnes vist des de Asiegu

les seves gents son molt acollidors i amables amb els guiris que van perduts      

passant per l’estret congost del cañon de Cares, camí del nostre destí durant tres dies, Fuente Dé

el lloc on ens allotjarem aquests dies, el Parador de Fuente Dé, un lloc idíl•lic i molt recomanable al peu d’aquests cims   Cool 

i aquestes son les brutals vistes que tenia des de la mateixa habitació, sobren comentaris el que un sent al obrir la finestra i veure això  Shocked

i d’aquí mateix surt un telesféric que porta fins al mirador del cable a uns 1800m

vistes durant l’ascens

i vistes ja un cop al mirador

i aquí comença el nostre ascens camí de la Peña Vieja de 2613m i que durarà 5 hores

Peña Remona

Torre de Altaiz 

i enfilem per el camí a la vueltona, direcció a la Torre de los Horcados Rojos

els estanys de la Lloroza

i continuem pujant, el temps no va acompanyar massa i a part de fer un fort fred a estones va ploure i pedregar

i a partir d’aquí comença la part mes dura de l’ascens, el camí ja no es mes que un pedregal i amb alguns passos arreglats on es passa ben estret  Undecided  Lips Sealed

d’aquí endavant molta pedra i neu

que lluny i petits es veuen des de aquí els estanys

tirant de zoom

camí de Urrielo

ja als peus de la Torre Vieja

i fins aquí vàrem arribar, aquest pas sense crampons i amb la caiguda que hi ha no ens vàrem atrevir a passar-lo  Undecided   Tongue

i contemplem una mica les vistes que hi ha des de aquesta alçada i comencem els descens

una petjada de...   Roll Eyes

i la pluja ens ha donat el temps just d’arribar al telesféric, just llavors va començar una forta tempesta

i cap avall

aquests dies també han estat molt generosos de pluja per terres Asturianes i això s’ha deixat notar en els seus rius, així baixava el riu Deva al seu pas per Panes

i d’aquí vàrem continuar el nostre viatge tot resseguint la cornisa cantàbrica fins arribar a Finesterre, de aquesta altra part del viatge ja penjaré un altre report, aquí però us deixo quatre fotos d’aquesta preciosa costa de terres Gallegues  Grin

i aquí s’acaba la terra i aquests llarg report que espero que us agradi  Wink

i també donar les gràcies als companys Oriol (MeteoBDN) per passar-me les previs del temps, i a l’Albert (Torreneules) per indicar-me les millors rutes a fer  Wink
En línia

Serralada del Cadí des de La Seu

*Cuando los ángeles lloran, llovera..*
torbonada
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1516

Liskam i Matterhorn des del Monte Rosa

Re: Picos de Europa
« Resposta #1 en: 20 Juny de 2008, 11:45:37 »

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

ostres nano impresionant, espectacuar, ja tinc ganes que arrivi l'Agost, que llavors em tocarà a mi anar-hi, hi passaré tot l'Agost.

Per cert has dormit en algun camping, quin em recomanes?.

Jo he mirat el de Picos de Europa o Narajo de Bulnes.

Felicitats, per les vacances que t'has fotud que ja te les mareixies.
En línia

Barcelona - Collserola a 280msm, (al peu del Tibidabo)
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2871

Grande Stanley Kubrick, era un visionari!!

« Resposta #2 en: 20 Juny de 2008, 12:32:36 »

Quin viatget que has fet tiu!!  Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
Al final vas arribar a la Penya Vieja o que?? Jo aquesta ruta la vaig fer fa 5 anys més o meys... vaig arribar fins al coll de los Horcados Rojos i vam tornar perquè se'ns feia tard  Tongue Són unes muntanyes molt alpines i escarpades... ara és un perill anar quin lloc amb tanta neu... encara que tampoc és exagerada...
Que piju... 3 dies al Parador Nacional de Fuente De... molt econòmic 
I finalment Finisterre... jo allà casi hi arribo caminant e!! 
Amb tot, felicitats per les fotos, fantàstiques... ja feia temps que estava aburridot de veure les mateixes 
En línia

Cazatormentas Pol, entre Barcelona i Vilafranca del Penedès... BCN- Les Corts
http://blogdelgeograf.blogspot.com/
Bon dia Tardor!! Wink
Risi
Cumulonimbus Calvus
**

el piri a vista d'ocell

« Resposta #3 en: 20 Juny de 2008, 13:04:48 »

Moltes gràcies

ostres nano impresionant, espectacuar, ja tinc ganes que arrivi l'Agost, que llavors em tocarà a mi anar-hi, hi passaré tot l'Agost.

i no vaig estar en cap càmping encara que si ho he fet molts cops, però no va ser així aquests cop, però et puc dir que just al costat del Parador vaig veure un cartell indicant que hi ha un càmping allà a la vora i de ben segur que deu ser molt wapo  Cool

noi si hi vas gaudiràs com un crio amb sabates noves, jo no hi havia estat mai i ara puc dir que tot allò val molt la pena, sort i bones vacances quan hi vaguis   Wink
En línia

MeteoBDN
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3591

Matinades mogudes d'estiu...

« Resposta #4 en: 20 Juny de 2008, 13:06:05 »

collons!! Shocked

Em vas dir que avui atacaries amb les fotos... i ja ho veig, ja Grin jeje Són realment brutals! Shocked

Fuente Dé, que tot just està a uns 1000 metres d'alçada, és brutal... veure al voltant unes parets quasi verticals de roques de més de 800 metres... buuf! I el funicular tela! Tongue

Nosaltres hi vam anar fa 2 anys per setmana santa. Volíem arribar al coll de los horacods Rojos (bé, jo volia pujar a la Torre de los Horcados Rojos), però al final ni al coll, vam arribar, amb més d'1 metres de neu... Lips Sealed

Tot i això, deu ni do la que encara queda! I aquestes muntanyes no passen dels 2650m, més o menys com el Cadí... Tongue

Una bona ruta heu fet! Cheesy Wink

I molt bon reportatge!!!
En línia

Badalona - Centre 21msnm, Barcelona, Catalunya. 18,1º i 412,1mm

Any 2005: 501,0 mm.
Any 2006: 322,7 mm.
Any 2007: 339,0 mm.
Any 2008: 355,0 mm.

torbonada
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1516

Liskam i Matterhorn des del Monte Rosa

« Resposta #5 en: 20 Juny de 2008, 13:12:58 »

Moltes gràcies

i no vaig estar en cap càmping encara que si ho he fet molts cops, però no va ser així aquests cop, però et puc dir que just al costat del Parador vaig veure un cartell indicant que hi ha un càmping allà a la vora i de ben segur que deu ser molt wapo  Cool

noi si hi vas gaudiràs com un crio amb sabates noves, jo no hi havia estat mai i ara puc dir que tot allò val molt la pena, sort i bones vacances quan hi vaguis   Wink

això espero. Merci nano.
En línia

Barcelona - Collserola a 280msm, (al peu del Tibidabo)
torreneules
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2650

fageda montseny

« Resposta #6 en: 20 Juny de 2008, 13:14:36 »

fantàstic report andreu!!!

m'alegra que t'hagi agradat tots aquests paisatges! encara que tu ja estàs ben servit de muntanyes!
En línia

hospitalet de llobregat, barri de sant josep

**tota la terra que el meu cor estima,
des d'aci es veu en serres onejar**

Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6390

« Resposta #7 en: 20 Juny de 2008, 13:16:00 »

Preciosas fotos, buenísima tierra aquella, menudos parajes!!

Estuve unos días en Potes en 2003, hicimos la excursión desde arriba del teleférico de FuenteDe, lo he reconocido perfectamente en las fotos (pra mi una excursión excesivamente escarpada y sin vegetación, un poco triste), la ruta del Cares, etc.

La bajada del teleférico tuve una crisis de vértigo y miedo esperando en el mirador nuestro turno de bajada; esa bajada en vertical paralelo a las rocas es tremenda  Lips Sealed Pensaba que no podría subirme, estaba fatal 

En línia

Risi
Cumulonimbus Calvus
**

el piri a vista d'ocell

« Resposta #8 en: 20 Juny de 2008, 13:16:54 »

collons!! Shocked

Em vas dir que avui atacaries amb les fotos... i ja ho veig, ja Grin jeje Són realment brutals! Shocked

Fuente Dé, que tot just està a uns 1000 metres d'alçada, és brutal... veure al voltant unes parets quasi verticals de roques de més de 800 metres... buuf! I el funicular tela! Tongue

Nosaltres hi vam anar fa 2 anys per setmana santa. Volíem arribar al coll de los horacods Rojos (bé, jo volia pujar a la Torre de los Horcados Rojos), però al final ni al coll, vam arribar, amb més d'1 metres de neu... Lips Sealed

Tot i això, deu ni do la que encara queda! I aquestes muntanyes no passen dels 2650m, més o menys com el Cadí... Tongue

Una bona ruta heu fet! Cheesy Wink

I molt bon reportatge!!!

eiii company

be ja te donat les gràcies al report però aprofito per fer-ho aquí, la vas clavar amb les previs que m'anaves passant i van ser molt útils  Cheesy

si noi quin desnivell ue guanya amb tres minuts el funicular  Shocked

i son com be dius muntanyes no massa altes però amb un encant increïble, i et crec quan dius que quan hi vas anar un cop per setmana santa hi havia mes de un metre de neu, aquest gruix el superaven amb facilitat algunes congestes tot i de les alçades que parlem i de les dates que estem, de fet per mi massa neu al final com per fer-ho sense crampons, això ho deixo per als mes experimentats, jo de neu ja en veig prou tot l'any i cal fer les coses amb coneixement i el material apropiat i no val jugarse-la  Wink

En línia

Risi
Cumulonimbus Calvus
**

el piri a vista d'ocell

« Resposta #9 en: 20 Juny de 2008, 13:26:05 »

fantàstic report andreu!!!

m'alegra que t'hagi agradat tots aquests paisatges! encara que tu ja estàs ben servit de muntanyes!

si lo meu ja te delicte, tot l'any entre muntanyes i quan tinc vacas hi torno  , i si em va agradar molt i gràcies per les indicacions, vas demostrar ser un bon coneixedor d'aquesta zona

Preciosas fotos, buenísima tierra aquella, menudos parajes!!

Estuve unos días en Potes en 2003, hicimos la excursión desde arriba del teleférico de FuenteDe, lo he reconocido perfectamente en las fotos (pra mi una excursión excesivamente escarpada y sin vegetación, un poco triste), la ruta del Cares, etc.

La bajada del teleférico tuve una crisis de vértigo y miedo esperando en el mirador nuestro turno de bajada; esa bajada en vertical paralelo a las rocas es tremenda  Lips Sealed Pensaba que no podría subirme, estaba fatal 

collons veig que aquí hi ha estat tohom i sols faltava jo 

be ara ja no et passaria aixó, després de lo del heli ja estas curat de vertigen imagino     

En línia

Pàgines: [1] 2 3 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió