Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Picos de Europa (Llegit 932 vegades)
|
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Connectat
Missatges: 6978

|
fantàstic report andreu!!!
m'alegra que t'hagi agradat tots aquests paisatges! encara que tu ja estàs ben servit de muntanyes!
si lo meu ja te delicte, tot l'any entre muntanyes i quan tinc vacas hi torno  , i si em va agradar molt i gràcies per les indicacions, vas demostrar ser un bon coneixedor d'aquesta zona Preciosas fotos, buenísima tierra aquella, menudos parajes!! Estuve unos días en Potes en 2003, hicimos la excursión desde arriba del teleférico de FuenteDe, lo he reconocido perfectamente en las fotos (pra mi una excursión excesivamente escarpada y sin vegetación, un poco triste), la ruta del Cares, etc. La bajada del teleférico tuve una crisis de vértigo y miedo esperando en el mirador nuestro turno de bajada; esa bajada en vertical paralelo a las rocas es tremenda Pensaba que no podría subirme, estaba fatal  collons veig que aquí hi ha estat tohom i sols faltava jo  be ara ja no et passaria aixó, després de lo del heli ja estas curat de vertigen imagino Si si sens dubte 
Peró lo de l´heli m´ho vaig trobar sense saber-ho aquells loopings inesperats !!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3241

La Verge dominant dels Alps
|
No vas fer la Senda del Cares??? Cullons quin canyó... 20 km de llargada i força estret... en els passos més estrets deuen haver-hi 15- 20 m entre parets  Per tot el camí es divisen unes vistes del Naranjo de Bulnes impressionants
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7646

M'agrada força la Tardor !!!
|
Espectaculars fotos i reportatge, quins paisatges !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34739

|
Noi, bona ruta i bones fotos!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Zuco
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6469

Palma - capital mallorquina
|
Risi, molt bones fotos d´un lloc molt guapo!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
rubinenc
Cumulus Humilis

Connectat
Gènere: 
Missatges: 330

Les primeres neus al Refugi Niu de l'Àliga
|
Molt bon report Andreu!.. El lloc és fantasticament increible de bonic... 
Gracies per compertir les teves vivencies turístiques
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4120

Michael Connelly
|
Perdoneu si soc groller... QUÉ ME CORROOOOOOOOO!!!!!!!! 
Quins records de fa tan sols 2 anyets!!!!! Vallesana, quina coincidencia, no?? I no ens vam trobar per aquelles terres?? 
Tinc moltes ganes de tornar... per les rutes i excursions, pel tema jalar que és la òstia i molt barat, pel tema tranquilitat i pel tema que aquella zona després dels Pirineus és la que més m'agrada
Andreu... després de la corrida et felicito per la qualitat de les fotos, per les excursions fetes, pel curro de penjar tal quantitat de fotos, explicar-les i fer-nos dentetes d'aquesta manera 
Merci nanuuuuuu!!!!! Menudes vancances!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|