Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
29 Agost de 2008, 14:30:15
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Simetria al Matarranya (Almansa)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Forum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Problemes del transmissor amb la calor
« anterior següent »
Pàgines: [1] Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Problemes del transmissor amb la calor  (Llegit 319 vegades)
Tuscac
Cumulus Congestus
*
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 1044

Capvespre ruent

Problemes del transmissor amb la calor
« en: 21 Juny de 2008, 22:51:55 »

Hola!

Doncs avui amb aquesta calorada que hem tingut he pogut experimentar una cosa si més no curiosa però que m'emprenya bastant.

Tinc l'estació Oregon WMR928N i cada dia sense problemes el transmissor del sensor de l'anemòmetre funcionava sense problemes, però avui cap a les 12 mes o menys ha deixat d'emetre amb regularitat i amb molt poca potència. La consola no és que la tingui molt lluny vull dir que el senyal li ha arribat sempre bé però avui estava molta estona sense rebre senyal amb els "---" i quan ho feia era en intevals que podien ser cada mtja hora o més quan lo normal és cada 15 o 30 seg. Total que jo em pensava que hauria petat el sensor però cap a les 9 del vespre ha començat a funcionar amb normalitat altre cop.

Avui hem tingut per aquí temperatures d'uns 35ºC, creieu que pot ser degut a aquesta calor? Què creieu que li pot haver passat? Vaig comprar unes piles expresses per temperatures extremes, que no sigui que les bateries que porta no ho aguantin.
Algú més li ha passat??

Merci, a veure què em podeu dir.
En línia

Des de Girona ( 90 msnm )
http://usuarios.lycos.es/tuscac/
MeteoBDN
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3198

Matinades mogudes d'estiu...

Re: Problemes del transmissor amb la calor
« Resposta #1 en: 21 Juny de 2008, 23:05:59 »

Bones.

Bé, a mi em passava amb el sensor de la temperatura, a vegades també amb els altres, i al final el vaig canviar i ara funciona sempre i bé.

Pot ser que sigui per aquesta calor... però ho dubto, perquè sinó, les oregons d'Andalusia es fregirien cada dos per tres.

No sé si per internet hi deu haver algun lloc que es parli de problemes amb les estacions (a part d'aquí), però sempre et pots posar en contacte amb alguna emrpesa que en distribueixi, a veure si ho saben... Wink

Bé, sé que quasi no t'he pogut ajudar... espero que ho puguis solucionar aviat! Smiley

Sort! Wink
En línia

Badalona - Centre 21msnm, Barcelona, Catalunya. 18,1º i 412,1mm

Any 2005: 501,0 mm.
Any 2006: 322,7 mm.
Any 2007: 339,0 mm.
Any 2008: 309,3 mm.

Tuscac
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1044

Capvespre ruent

« Resposta #2 en: 22 Juny de 2008, 13:42:13 »

Merci!!

Avui torna a fer el mateix, a primera hora quan no feia calor funcionava i ara al migdia ja fot el burru. A mi també em va passar amb el sensor de temperatura i m'en van enviar un altre, però no se que passarà si ara dic que el de vent tampoc funciona, potser m'engegaran.

Potser miraré de baixar-lo i canviar les piles i la bateria i a veure que passa. Jo el que crec és que la bateria que porta es deu haver fet malbé i amb la calor no dona prou voltatge o ves a saber.

En fi merci per contestar  Cheesy Cheesy
En línia

Des de Girona ( 90 msnm )
http://usuarios.lycos.es/tuscac/
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Missatges: 2963

Els reis de juliol...

« Resposta #3 en: 22 Juny de 2008, 17:57:41 »

Hola!

Doncs avui amb aquesta calorada que hem tingut he pogut experimentar una cosa si més no curiosa però que m'emprenya bastant.

Tinc l'estació Oregon WMR928N i cada dia sense problemes el transmissor del sensor de l'anemòmetre funcionava sense problemes, però avui cap a les 12 mes o menys ha deixat d'emetre amb regularitat i amb molt poca potència. La consola no és que la tingui molt lluny vull dir que el senyal li ha arribat sempre bé però avui estava molta estona sense rebre senyal amb els "---" i quan ho feia era en intevals que podien ser cada mtja hora o més quan lo normal és cada 15 o 30 seg. Total que jo em pensava que hauria petat el sensor però cap a les 9 del vespre ha començat a funcionar amb normalitat altre cop.

Avui hem tingut per aquí temperatures d'uns 35ºC, creieu que pot ser degut a aquesta calor? Què creieu que li pot haver passat? Vaig comprar unes piles expresses per temperatures extremes, que no sigui que les bateries que porta no ho aguantin.
Algú més li ha passat??

Merci, a veure què em podeu dir.

Jo de moment no he tingut aquest problema. Toquem fusta...
En línia

Perejal
Cumulus Mediocris

Missatges: 502

« Resposta #4 en: 27 Juny de 2008, 01:59:03 »

Hola!

Ja fa anys que tinc l'Oregon i mai he tingut problemes amb els transmissors. No he hagut de canviar les piles mai! El secret és tenir les cel·lules solars ben orientades al Sud i amb una inclinació al voltant dels 35º-40º.

No tenir problemes amb els transmissors, no vol dir no tenir-ne. Aquest hivern va començar a fallar el sensor termohigròmetre. Quan l'humitat s'enfila cap al 70%, la temperatura es dispara 

Així que les preguntes son: Us ha passat mai? Sabeu algun remei? En el pitjor (i més probable) dels cassos, Sabeu on puc trobar sensors de recanvi?

Gràcies.
En línia

Ara he afinat es meu sogre
colcant damunt s'animal
Ha sortit En Perejal:
m'engana que avui no ploga.
McConnell
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 3811

Michael Connelly

« Resposta #5 en: 27 Juny de 2008, 02:18:41 »

Hola!

Ja fa anys que tinc l'Oregon i mai he tingut problemes amb els transmissors. No he hagut de canviar les piles mai! El secret és tenir les cel·lules solars ben orientades al Sud i amb una inclinació al voltant dels 35º-40º.

No tenir problemes amb els transmissors, no vol dir no tenir-ne. Aquest hivern va començar a fallar el sensor termohigròmetre. Quan l'humitat s'enfila cap al 70%, la temperatura es dispara 

Així que les preguntes son: Us ha passat mai? Sabeu algun remei? En el pitjor (i més probable) dels cassos, Sabeu on puc trobar sensors de recanvi?

Gràcies.

Al servei d'atenció al client de Oregon a Espanya  Wink

En la Oregon que tenia abans el sensor de humitat sempre marcava menys de la real. La úncia sol·lució seria canvia tot el sensor  Roll Eyes
En línia

La Salut - Badalona - Barcelonés - Catalunya
http://tempsbadalona.com/

Perejal
Cumulus Mediocris

Missatges: 502

« Resposta #6 en: 27 Juny de 2008, 11:10:15 »

Hola!

Gràcies.

Al servei d'atenció al client de Oregon a Espanya  Wink

En la Oregon que tenia abans el sensor de humitat sempre marcava menys de la real. La úncia sol·lució seria canvia tot el sensor  Roll Eyes

Gràcies per l'orientació. Ja m'ho imaginava, avui en dia sempre costa més una reparació que un aparell nou. Veurem, perque l'estació té anys a sobre i ara li toca venir el temps d'avui això i demà allò. Serà qüestio de pressuposts!

Merci.
En línia

Ara he afinat es meu sogre
colcant damunt s'animal
Ha sortit En Perejal:
m'engana que avui no ploga.
Pàgines: [1] Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió