Pàgines: 1 2 [3]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Nova estació a 2400 msnm: Estany Colomina (Llegit 1556 vegades)
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1345

|
Una altra tempesta ha tornat a deixar fora de combat l'estació del Colomina, aquesta vegada sembla que definitivament: la pantalla ja no reacciona a res, ni tan sols traient-ne les piles. L'he desmuntat i portat a casa, a veure si la puc ressucitar...
Ja deia jo que hi peten molts llamps. I la caixa de Faraday segurament serveix perquè no es cremi, però l'inducció electromagnètica en elx xips fa igualment estralls.
Queda el consol que les dades han estat suficients com per a muntar i afinar el model local, i aquest sí que queda en marxa:

http://www.casacota.cat/teranyina?num=1214967246
i
http://www.casacota.cat/teranyina?num=1214572420
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Ventisca
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3904

Vallirana (310 msnm)
|
Hola Casacota, potser seria millor muntar una garita de fusta sobre el terra (a una alçada potser major per no uedar colgat de neu) i els sensors a dins, quedaria menys exposat que a un mastil sobre la teulada i la fusta és aillant.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1345

|
De fet, em sembla normal que no deixin posar res. El que no em sembla tant normal és que hi hagi activitat hidroelèctrica, obres, refugis amb gent corrent per tot arreu, amb important trànsit d'helicòpters, amb carreteres on hi puguin circular lliurement taxis 4x4 fent el gran negoci... les dues coses combinades sí que costen d'entendre. Segur que una estació meteo fa molt més mal que un heliport... en fi, una més de les tantes coses que sabem fer bé i conseqüentment. Les podria dir molt grosses, amb noms i cognoms - no val la pena, no serviria de res. Potser algun dia ens tornarem europeus?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Ventisca
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3904

Vallirana (310 msnm)
|
Bé casacota, tu ho has dit tot. Em fa gracia que no es pugui posar ni un pal i en canvi determinades persones facin de tot i sense problemes. Això és com moltes zones anomenades "parcs naturals" dins de les quals hi ha pedreres, i de tot, però be que hi farem.
Ànims.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 2 [3]