Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: quants meteorolegs a tv3?? (Llegit 563 vegades)
|
joan33(tarrega)
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 645
|
Avui al temps del 3/24 he vist que sortia una nova dona del temps.
La meva pregunta es :Tants meteorolegs es necessari que hi hagi?
Toni Nadal,Dani Ramirez,Tomas Solina,Monica Lopez,Francesc Mauri,Eloi Cordomi,Monica .....
Aixo nomes a tv3.perque si a mes sumem els de cat radio,que sovint son els mateixos.Doncs tenim tambe el Jofre jenoe,enric agut.
Total 9 o 10 homes o dones del temps a la mateixa corporacio catalana tv3 /cat radio
Vaia desfalc?? Que fan tanta gent alli? Es que no ho puc entendre
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
maresme
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5527

|
La Monica Lopez ja no hi es
|
|
|
|
|
En línia
|
Pluges 2008 Vilassar de Mar. (10 msnm) Gener: 16,5 mm Febrer: 27,6 mm Març: 46,1 mm Abril: 31,0 mm Maig: 99,6 mm Juny: 90,9 mm Juliol: 36,5 mm Agost: 15,5 mm --------------------------- Historic: 2007: 344,1 mm 2002: 1062 mm 2006: 413,8 mm 2001: 394,8 mm 2005: 555,5 mm 2000: 471,0 mm 2004: 538,0 mm 1999: 395,8 mm 2003: 578,0 mm
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22066

Nova Zodiac
|
Suposo que deuen fer torns, no es pas una feina de 8 hores i a correr, els torns necesiten personal
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
avanto
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1547

Rovaniemi a -15ºC
|
Avui al temps del 3/24 he vist que sortia una nova dona del temps. La meva pregunta es :Tants meteorolegs es necessari que hi hagi?  Toni Nadal,Dani Ramirez,Tomas Solina,Monica Lopez,Francesc Mauri,Eloi Cordomi,Monica ..... Aixo nomes a tv3.perque si a mes sumem els de cat radio,que sovint son els mateixos.Doncs tenim tambe el Jofre jenoe,enric agut. Total 9 o 10 homes o dones del temps a la mateixa corporacio catalana tv3 /cat radio Vaia desfalc?? Que fan tanta gent alli? Es que no ho puc entendre 
A la Corporació el que hi ha són massa politics!
Has comptat 7 homes/dones del temps, ja que la Monica l'has repetit dos vegades i de fet ja no hi és. Per cobrir 365 dies l'any des de les 6h fins a les 24, a 2 canals televisius i una ràdio, comptant caps de setmana i festius, no em sembla pas tant, de fet em sembla poc...
|
|
|
|
|
En línia
|
Que bonic es banyar-se en un avanto mentres mires l'Aurora Boreal. Sant Genís. 255 snm
|
|
|
MeteoCat-longe
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5045

Informàtic desaprofitat
|
Jo encara en contractaria algun que surt pel fòrum
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
joan33(tarrega)
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
|
doncs segueixo pensant que n'hi ha massa ! ,
quants n'hi ha a tve1¿?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
joan33(tarrega)
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
|
PER CERT,AQUESTA SETMANA DUES NOIES mes al 3/24,recen surtides de la facultat o de practiques???
ja en sumo 9 o 10 entre tve i cat radio
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|