Pàgines: 1 2 [3]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Temperatures de 22ºC a l'Àrtic. (Llegit 709 vegades)
|
|
|
Meteobadalona
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1545

La resistència és inútil!!
|
Yo no soy tan optimista, creo que muy pronto notaremos las consecuencias debido al punto crítico en el cual la perdida de hielo interfiere con las correintes oceanicas reguladoras del clima en Europa. Creo factible una glaciación dentro de pocos años, a más se prevee una NAO negativa para los próximos años, lo que podria favorecer el descenso de las bajas subpolares hacia nuestras latitudes. Ya lo iremos viendo, a ver como será este próximos invierno.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Tin
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1045

Patagònia. Paradís de gel
|
Jo crec que l'augment de la temperatura mitjana dels últims anys no ho nega ningú. És evident, és constatable, és científicament irrebatible. El que si hi ha gent que nega, i jo entre ells, és que aquest augment de la temperatura sigui provocat, en la seva major part, per l'activitat humana. El clima sempre està canviant, i el concepte "canvi climàtic" és inherent al clima. Jo, com molts, encara que en contra del corrent científic dominant, crec que aquest augment de la temperatura es deu més a causes naturals que a causes antròpiques. Encara que això, actualment, és políticament incorrecte.
|
|
|
|
|
En línia
|
Barcelona-Vall d'Hebron ... sense "l'ombra" :-))
|
|
|
Meteobadalona
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1545

La resistència és inútil!!
|
Jo crec que l'augment de la temperatura mitjana dels últims anys no ho nega ningú. És evident, és constatable, és científicament irrebatible. El que si hi ha gent que nega, i jo entre ells, és que aquest augment de la temperatura sigui provocat, en la seva major part, per l'activitat humana. El clima sempre està canviant, i el concepte "canvi climàtic" és inherent al clima. Jo, com molts, encara que en contra del corrent científic dominant, crec que aquest augment de la temperatura es deu més a causes naturals que a causes antròpiques. Encara que això, actualment, és políticament incorrecte. Jo també crec que l'augment de temperatures en part és un clicle natural, ja que el clima sempre está en moviment, pero l'emissió de gasos d'efecte hivernacle crec que ha contribuit en aquest augment. Per altra banda molta gent ho atribueix tot al canvi climàtic ,com per exemple la sequera que hem tingut i jo crec que no es pot atribuir tot el que passa al canvi climàtic per fer sensacionalisme, el tema s'ha d'estudiar més a fons.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|