Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: calculadores meteorologia (Llegit 256 vegades)
|
meteosag
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 3
|
He vist que hi han calculadores per calcular la xafogor i se que existeixen d´altres per la pressió, etc., lo del INFOMET i ACOM ja ho coneixo però lo que jo he vist posas en el cas de la xafogor la temperatura i la humitat i et don ala xafogor, però suposso que hiuran d´altres pel vent, etc. etc. Mercès per endevant
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
meteosag
Cirrus
Desconnectat
|
Meteo-infoterrassa, de on la has tret per poguerla possar a la teva página web i com, perquè jo de informatica no en se molt. Gracies
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 29947

|
No és la seva pàgina web.
És un codi en PHP (programació web)
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
meteosag
Cirrus
Desconnectat
|
moltes gracies, per totes las tevas indicacions, pro no entenc rés, si puguesis dirme poc apoc tot lo que tinc que fer per poguer bajarme aquesta calculadora, t´agraria molt. gracies per endevant. Jaume
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 29947

|
No s'ha baixat d'enlloc. És un codi propi del autor de la pàgina amb les fórmules generals dels índex de xafogor.
Per fer-ho, s'han de tenir coneixements de programació web.
El millor que pots fer, és, demanant permís al administrador de la web, posar un enllaç a la teva pàgina cap a la calculadora, sempre indicant que pertany a Meteo.infoterrasa.com.
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9977

|
Jo conec a l'administrador d'aquesta web. Em sembla que no tindrà cap problema si li fuselles el codi. Es de confiança
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|