Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Impost a pagar a aduanes?? (Llegit 377 vegades)
|
Miquel_dmallorca
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 336

Massanella(Mall): POLS 60-80cm (no+ excursionstes)
|
Fa temps que espero la davis... per fi ha arribat a correus del meu poble:
i m'han dit que he d'afegir uns 80 euros !  i jo hem pensava que havia pagat ja el transport... no ho entenc, la vaig comprar a america, a vosaltres us va passar igual ? us adjunto la factura de la compra
|

estació.JPG (45.4 KB, 624x572 - vist 133 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22066

Nova Zodiac
|
Si noi, aixi es, arancels de les fronteres
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
montgros
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 724
|
Fa tota la pinta de que te l'han retingut a la duana i et fan pagar l'impost. De vegades passa i d'altres no, depen de la sort.
Salut!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22066

Nova Zodiac
|
Miquel, permetem la pregunta, va inclos el datalogger?? perque el preu es bonissim, tot i l'impost
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Miquel_dmallorca
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 336

Massanella(Mall): POLS 60-80cm (no+ excursionstes)
|
si Empordanet...! inclou el dataloguer, esque ara un dolar equival a 1,5 euros. Gràcies a les respostes a tots! els pagaré si s'han de pagar aquests 80 euros... però ho trobo injust... si que ha estat retingut a aduanes per que la vaig comprar fa un munt.. i he hagut d'enviar un fax.. després la meva mare i ha hagut d'anar a aduanes( per que jo treballo ) i aquests d'aduanes treballen de 9 a 11 del mati nomes! 
Sincerament hem fot rabia que sigui jo ! qui he de pagar els 80 euros... 
Com ja he dit gràcies!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Atra
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 572

|
Quien quieres que los pague, yo...?
Perdona la ironía, pero es que es normal que pagues ese importe en aduana... no tiene nada que ver con el transporte, si no con los impuestos que se pagan por el consumo (IVA), por lo que si no compras aquí y no pagas el IVA aquí, pues al comprar fuera, aduanas, te hace pagar ese impuesto.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
maresme
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5527

|
Sobre el total de factura, mes el ports, els impostos son: - Iva del 16% - Arancel variable segons el producte importat
|
|
|
|
|
En línia
|
Pluges 2008 Vilassar de Mar. (10 msnm) Gener: 16,5 mm Febrer: 27,6 mm Març: 46,1 mm Abril: 31,0 mm Maig: 99,6 mm Juny: 90,9 mm Juliol: 36,5 mm Agost: 15,5 mm --------------------------- Historic: 2007: 344,1 mm 2002: 1062 mm 2006: 413,8 mm 2001: 394,8 mm 2005: 555,5 mm 2000: 471,0 mm 2004: 538,0 mm 1999: 395,8 mm 2003: 578,0 mm
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3899

Michael Connelly
|
Jo també vaig tenir la "sort" de pagar 80 o 84€ per poder recollir l'estació. Igualment veig que el preu en dolars que t'ha costat l'estació és inferior al meu... està molt ben comprat
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|