Autor
|
Tema: Ja toca renovar-se (Llegit 2113 vegades)
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3169

Per molts anys TV3
|
Bona tarda,
Ja fa dies que li dono voltes al tema i crec que ja ha arribat l’hora. La Oregon ha fet el seu servei però s’ha quedat petita del tot. Jo soc dels pocs a qui no li ha donat problemes, segueix treballant a la perfecció, cal reconeixa que l’he cuidat molt, però dos anys i mig es molt de temps i ja toca millorar.
Tema Davis.
Tinc alguns dubtes.
- La Davis treballa be amb l’entorn VWS?. Com ja sabeu tinc multitud d’aplicacions fetes per mi que gestionen la seva base de dades i no estic ara en condiciones de tornar a començar de zero amb un altre format.
- La consola necessita forçosament del DataLoger? o pot connectar-se directament al ordinador?. Jo no tinc problemes per tenir l’ordinador les 24hores online, tinc 2 servidors que donen suport a la web, email, domini, estació, etc. I axis seguirà.
Tenint en conta com ho tinc muntat, necessito la Davis, dataloger i alguna cosa mes?
“Venga”, a veure si en poc temps tenim una nova Davis a la llista.
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 6401

Ibiza ciudad
|
Bona tarda,
Ja fa dies que li dono voltes al tema i crec que ja ha arribat l’hora. La Oregon ha fet el seu servei però s’ha quedat petita del tot. Jo soc dels pocs a qui no li ha donat problemes, segueix treballant a la perfecció, cal reconeixa que l’he cuidat molt, però dos anys i mig es molt de temps i ja toca millorar.
Tema Davis.
Tinc alguns dubtes.
- La Davis treballa be amb l’entorn VWS?. Com ja sabeu tinc multitud d’aplicacions fetes per mi que gestionen la seva base de dades i no estic ara en condiciones de tornar a començar de zero amb un altre format.
- La consola necessita forçosament del DataLoger? o pot connectar-se directament al ordinador?. Jo no tinc problemes per tenir l’ordinador les 24hores online, tinc 2 servidors que donen suport a la web, email, domini, estació, etc. I axis seguirà.
Tenint en conta com ho tinc muntat, necessito la Davis, dataloger i alguna cosa mes?
“Venga”, a veure si en poc temps tenim una nova Davis a la llista.
Buenas, si quieres volcar los datos desde la consola al ordenador necesitas obligatoriamente el datalogger, con este viene el weatherlink como software, pero si quieres seguir utilizando el vws no hay ningun problema, puedes ver mi Davis de Ibiza ciudad funcionando con el desde hace 2 años y ningun problema, el wxsim tampoco tendras problemas, http://www.meteoibiza.com/model.gif  Y respecto al cambio no te arrepentiras, ya veras que gozada.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
g-force
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 6401

Ibiza ciudad
|
Y un ultimo consejo, yo te recomendaria el datalogger para puerto de serie.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21992

Nova Zodiac
|
Y un ultimo consejo, yo te recomendaria el datalogger para puerto de serie.
Gracias Toni, Evidentemente tiene que ser por puerto serie. Para esas cosas está prohibido usar los USB's.  Miraré aqui i en Andorra, pero creo que finalmente haré un viajecito al pirineo. Lo de Usa lo descarto, tengo malas experiencias de otras épocas y prefiero no arriesgarme. www.scientificsales.com amb el dollar a 1.58euros es una pasta que t'estalvies He entrat a la web. El model seria aquest? Davis 6152 Wireless Vantage Pro2 + 6510SER WeatherLink Computer Interface Correcte
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6917

Acaba la calor, ve la Tardor
|
Et recomano que et compris la Davis és una excel.lent estació !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3853

Michael Connelly
|
Ferran la meva és de USA i cap problema amb res. Només t'has de comprar un adaptador de 220 a 125 V. i l'aplicador de endoll pla a endoll rodó i llestos, tot per 13€ a Badalona 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|