Autor
|
Tema: Ja toca renovar-se (Llegit 2276 vegades)
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3207

|
I amb el tema de la freqüència... algun problem?
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7181

Tardor 08, ja es aquí!
|
Ja veuràs quin camvi, i amb els mesos cada vegada et va agradant mes, la meva al setembre farà 3 anys i encara no he tingut cap problema!
Faràs una molt bona compra sens dubte 
Sort
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22555

Nova Zodiac
|
Si és freqüència USA, les freqüències de mòbil GSM d'aquí (sentit mòbil ->base) interfereixen a una part de la banda utilitzada i poden interferir a la recepció de part dels paquets per la consola. El problema pot ser més notable en cas de molta densitat de població i molts mòbils al voltant. Una base de telefonia propera no es problema, sinó més aviat una avantatge doncs farà que els mòbils de l'entorn (els interferents) utilizin menys potència. Tot i les possibles pegues sembla que a la pràctica funciona més o menys bé. Per els fòrums només he llegit talls notables a les campanades de cap d'any. (P.S. si els "aduaneros" se la miressin amb lupa no l'haurien de deixar entrar, doncs les transmissions dels sensors poden, de la mateixa manera, interferir a la telefonia mòbil) Tot hi estar reservada aquesta banda per telefonia, ja no s'utilitza, es l'antiga banda dels Moviline, quin fart d'enganxar converses que hem fotia amb la meva emisora....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
kalamot
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 633

|
Si és freqüència USA, les freqüències de mòbil GSM d'aquí (sentit mòbil ->base) interfereixen a una part de la banda utilitzada i poden interferir a la recepció de part dels paquets per la consola. El problema pot ser més notable en cas de molta densitat de població i molts mòbils al voltant. Una base de telefonia propera no es problema, sinó més aviat una avantatge doncs farà que els mòbils de l'entorn (els interferents) utilizin menys potència. Tot i les possibles pegues sembla que a la pràctica funciona més o menys bé. Per els fòrums només he llegit talls notables a les campanades de cap d'any. (P.S. si els "aduaneros" se la miressin amb lupa no l'haurien de deixar entrar, doncs les transmissions dels sensors poden, de la mateixa manera, interferir a la telefonia mòbil) Tot hi estar reservada aquesta banda per telefonia, ja no s'utilitza, es l'antiga banda dels Moviline, quin fart d'enganxar converses que hem fotia amb la meva emisora....  Jo tinc la 6162 C VP2 + pero cablejada, perque soc radioafeccionat i el meu vei tambè i tinc masa R.F. al voltant, fins ara de maravella. i mes barata que la wireless
|
|
|
|
|
En línia
|
Gavà. Plà Del Llobregat Nubols de pet tormenta de merda (Meteogavà) Algunos cuando miran al bosque ven leña, otros ven árboles. 
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2546

|
Si és freqüència USA, les freqüències de mòbil GSM d'aquí (sentit mòbil ->base) interfereixen a una part de la banda utilitzada i poden interferir a la recepció de part dels paquets per la consola. El problema pot ser més notable en cas de molta densitat de població i molts mòbils al voltant. Una base de telefonia propera no es problema, sinó més aviat una avantatge doncs farà que els mòbils de l'entorn (els interferents) utilizin menys potència. Tot i les possibles pegues sembla que a la pràctica funciona més o menys bé. Per els fòrums només he llegit talls notables a les campanades de cap d'any. (P.S. si els "aduaneros" se la miressin amb lupa no l'haurien de deixar entrar, doncs les transmissions dels sensors poden, de la mateixa manera, interferir a la telefonia mòbil) Tot hi estar reservada aquesta banda per telefonia, ja no s'utilitza, es l'antiga banda dels Moviline, quin fart d'enganxar converses que hem fotia amb la meva emisora.... 
Crec que GSM està a la banda que ens ocupa. Veure CNAF 2007 i figura 24 http://www.fccb27.cat/docs/figuras.pdf
En el fòrum de meteoclimatic s'havia comentat bastant l'assumpte
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
Merçi per la info!
Si ve el preu es molt bo, el tema de les possibles interferències fa que encara m’ho estigui rumiant. Això de que puguis perdre paquets de dades depenent dels mòbils que tinguis per la zona no ho veig clar. De moment m’he desinflat una mica.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
Bona nit, avui hi ha hagut novetats a casa...
|

1.JPG (118.57 KB, 700x525 - vist 92 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|