Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Setmana del canvi climàtic a BCN (Llegit 317 vegades)
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6821
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
El programa dels juliols a l´UB consta del canvi climàtic, aquesta propera setmana hi haurà vàries conferències sobre aquest tema.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|
|
|
|
Meteobadalona
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1564

La resistència és inútil!!
|
Hoy a concluido el cursillo dels juliols sobre el cambio climático. Ha sido un cursillo muy didáctico y multidisciplinar, se ha tratado el problema del cambio climático desde diversos puntos de vista, biológico, meteorológico, climático, medios de comunicación, ordenación territorial, etc. Estoy muy satisfecho.
Saludos.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3633

Doncs això...!
|
Hoy a concluido el cursillo dels juliols sobre el cambio climático. Ha sido un cursillo muy didáctico y multidisciplinar, se ha tratado el problema del cambio climático desde diversos puntos de vista, biológico, meteorológico, climático, medios de comunicación, ordenación territorial, etc. Estoy muy satisfecho.
Saludos.
Así, ha triunfado en proselitismo de los conferenciantes entre los asistentes?
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|
|
|
|
|