Pàgines: 1 2 [3] 4
|
 |
|
Autor
|
Tema: TRAVESSA NÚRIA-VALLTER-QUERALBS (5 i 6 de juliol) (Llegit 1236 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1917

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
OOOhhhhhh us va faltar la tempesta!!!!!!!
vaja, una mena d'escisió de la telestrès i del forumunits per l'alta muntanya!!! juasss......quina bestiesa...us imagino debatint entre cúmuls, cotes de neu, index Cape's, animalons varis i esquistos pre-càmbrics vaja, llàstima no heu grabatles converses 
...feu una crònica a l'estil "gerandTaulè"
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
meteocamprodon
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 3

|
.!!! Osti tú kina passejada nois i kines vistes,bona compañia i veig.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7222
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
OOOhhhhhh us va faltar la tempesta!!!!!!! vaja, una mena d'escisió de la telestrès i del forumunits per l'alta muntanya!!! juasss......quina bestiesa...us imagino debatint entre cúmuls, cotes de neu, index Cape's, animalons varis i esquistos pre-càmbrics  vaja, llàstima no heu grabatles converses  ...feu una crònica a l'estil "gerandTaulè"  Això, això, crònica!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 4111

Neu, neu!!!
|
felicitats a tots, la proxima Planoles-Nuria-Vallter  Per quan?
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
Pàgines: 1 2 [3] 4
|
|
|
|
|