Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Llocs on ha nevat i quallat (Llegit 774 vegades)
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7222
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Aquesta passada nit ha nevat a molts llocs de Catalunya. Primer poso on visc. A Salt ha nevat tota la nit fins a les 6 del matí, llavors s´ha transformat en pluja. En total 5 cm de neu que ha quallat a tot arreu, al terra, a l´asfalt, a les voreres, als cotxes, als arbres, a la Devesa de Salt arreu. Han caigut 30 l/m2 en les últimes 24 hores, si estiguéssim a 400 m ara tindríem 30 cm de neu. Però com que estem a 70 m doncs 5 cm, val més això que res. El 14 de desembre 2001 va nevar 5 cm a Salt, però en Moisés em diu que a Girona no va quallar la neu. Jo em sembla que va quallar, però si no fos per aquell dia des del 12 de gener de 1987 que no quallava la neu a l´asfalt a Girona i Salt, tots els carrers i el passeig de Salt a les 6,30 del matí estaven coberts per una capa de 3 cm de neu. Increïble, estic al.lucinant, jo em pensava que el front càlid faria que avui la cota de neu estigués a 800 m, i ja veus ha nevat a 70 m!!!!! I això que la mínima ha sigut de 0,7º, ara 1,3º i plou. Aquí podeu posar totes les vostres anécdotes de la neu. Sé que ara està nevant a Tarragona ciutat, perquè he trucat a TV3. Increïble!!! I loves snow!!! I loves meteo!!!! Salutacions.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|
|
|
|
meteoseu
Estrat

Desconnectat
Missatges: 20
|
Bon dia a la Seu d'Urgell porta nevant sense interrupció des de dijous a les 9 de la nit (36 hores seguides) segons l'estació del SMC, ja van 18.6 mm en tot l'episodi, amb un bon pam de neu a tot arreu.
Aquest episodi per duració i quantitat està sent molt superior al del desembre del 2001.
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
chiwaka
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 113

|
Ahir vaig estar a viladecavall i Montserrat, havia cuallat, devien ser 4 o 5 cm., pero a montserrat la boira era impressionat.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|