Pàgines: [1] 2 3 4 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Noticia (Llegit 1556 vegades)
|
MeteoTorre
el 1X2
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 10877

Visc a BCN treballo a TGN i l'estacio a La Torre
|
 |
Noticia
« en: 10 Juliol de 2008, 19:48:45 » |
|
Us informo que es possible que aquest any no tinguem el mateix numero de l'any passat ja que la lotera m'ha informat que no li ha arribat el numero que juguem cada any.
M'ha dit que trucara la setmana que ve per veure que ha passat i em dira alguna cosa.
Ahi queda eso.
Mentrestant aneu dient si teniu alguna proposta pero molt em temo que hagi d'escollir els que m'ofereixin alli.
Per cert aquest any veig molt poc moviment
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21999

Nova Zodiac
|
 |
Re: Noticia
« Resposta #1 en: 10 Juliol de 2008, 21:11:45 » |
|
Si pot ser el mateix, millor... perque ja fa dos anys que juguem a aquest numero i mira... pero si no, ta li fot, per a mi, tria tu mateix, en sobre que et fots tota la feinada .... nomes faltaria
P.D. Tria be mamonarro
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
MeteoTorre
el 1X2
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 

|
 |
« Resposta #3 en: 15 Juliol de 2008, 13:14:27 » |
|
Definitivament no tindrem el numero que hem jugat aquests ultims anys.
Motiu: L'administració ha d'estar abonada tot l'any al numero. Clar nosaltres nomes el volem per Nadal i altra gent que li demanava aquest número nomes per Nadal i es veu que ara aquest numero l'han agafat (s'han abonat) en alguna altra administracio.
M'ha dit que quan s'abonen a un numero es per sempre... o sigui que aquest numero no crec que el veiem mes...
Hi ha diferents possibilitats...
1 - Jugar a un numero que estigui abonat la administració on vaig. Ja que si torno a agafar un numero qualsevol l'any que ve pot passar el mateix... es a dir que no el tinguem.
2 - Jugar cada any a un numero diferent i fora problemes.
3- Indagar on es ven el numero en questio i mirar d'aconseguir-ne els que necessitem si ens hi sobra. Aixo si com que segur que anira per missatger s'hauria de fer una comanda sola i repartir les despeses d'enviament perque si faig 2 o 3 comandes no ens surt a compte. Jo encara que aqui hi juguem amb un altre numero mirare per la meva banda si en trobo si algu en vol que m'ho digui
4 - Anar a una altra administracio per exemple de BCN i jugar a un numero abonat d'alli que n'hi hauran mes i jugar sempre al mateix
Vosaltres direu 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3636

Doncs això...!
|
 |
« Resposta #7 en: 16 Juliol de 2008, 17:05:55 » |
|
El important és que tots juguessem al mateix número, pel demés ja són maníes de cadascú. El que tu vulgues, serà el correcte i estarà ben fet.  Gracies per dir la teva. Veig que la gent entra i llegeix pero no diu res  Almenys els que esteu apuntats dieu algo... veig una mica de passotisme  ja veurem si s'acabara fent al final o no  Noi, amb la currada que et fots, penso que no has de demanar cap opinió. Si a algú no li agrada no tenir el mateix número que es foti.
Jo només et dic que gràcies pel que fas i que, qui sap, potser canviar de número ens omple les butxaques a tots!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
MeteoTorre
el 1X2
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 

|
 |
« Resposta #8 en: 16 Juliol de 2008, 19:58:04 » |
|
Estic en converses amb una altra administracio de Tarragona (concretament de Sant Pere i Sant Pau barri de Tgn on viu ma mare) que tenen un numero abonat que encara me'l poden oferir i que el podriem tenir cada any sense problemes, els altres ja estan ocupats.
El numero en questio seria el 63.503. Particularment es un numero bonic que m'agrada i si toca mes
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|