Autor
|
Tema: Sed 2.0 Reloaded... (Llegit 2260 vegades)
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 4277

Neu, neu!!!
|
Veient l'hora que és... penso que és un bon moment per encetar un tema pendent i del que es va parlar a la darrera trobada. Bé, després de la trobada (i exitosa) de la setmana passada (http://forum.catmeteo.com/index.php/topic,24261.msg661245.html#msg661245), on el populacho va estar a l'alçada però no així Barcelona, es va decidir muntar una segona trobada pel proper dijous 17 de juliol, cap a les 23:00 com l'altre dia. Esperem que aquesta ja molt propera trobada reuneixi a més penya xunga friki-meteo i que aquest cop, ja en dijous, la nit Barcelonina doni més de sí que no pas ho va fer el dimarts de la setmana passada.
Així, us esperem a tots els que vulgueu a les 23:00 del dijous a...
Decidim-ho entre tots! 
Sinner, has de pagar una aposta! 
Bé, dieu la vostra golfingers.
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
Gongo
Visitant
|
Amo a vé, lu primeru, póinganse pantunflos larrrrgos, y taparus lus dedus de los apies, que las achanclas son pá las nenas por las noshessss...
PD: Bueno, en Aribau 240, ahora que pienso, si que entrabamos de corto
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30849
|
En Aribau entra hasta mi hermana..... 
NO, todavía no está catable para unos pervertidos como vosotros, no la voy a llevar.
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3348

La Verge dominant dels Alps
|
Pel Bar Paris ens veurem... I guardeu-vos les pervesions pel sexe oposat
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 

Neu, neu!!!
|
UUUFFF...Tengo a Sandra aqui al lado leyendo lo que decis...asi que al loro.... jejeje...se ha ido  Cuando a que hora En principio, si no hay cambios de última hora*, a las 23:00 horas en el bar París (Aribau/París).

* A ver si alguien tiene otra propuesta!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 

Neu, neu!!!
|
Juas!! No pareu!!! M'hauré de conformar amb les fotos  Venga, cobarde... , que l'autopista des de Terrassa fins a Barna és lliure de peatge i a aquelles hores és buida!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|