Pàgines: [1] 2 3 4 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Nova incorporació al Obs. Germanies... (Llegit 1503 vegades)
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3309

|
..

... d'un sensor de radiació solar !!

He estat mig matí amb la instal.lació (he tingut que mig desmontar la davis per a que puguera apretar bé el sensor i el suport originals.

Finalment, tot ha quedat perfecte.

--
Ara, ja puc oferir dades de radiació solar en w/m2, energia solar en langleys, hores de sol, evapotranspiració...
Ara editaré la taula de dades actuals de la web per a que apareguen.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3169

Per molts anys TV3
|
..   ... d'un sensor de radiació solar !!   He estat mig matí amb la instal.lació (he tingut que mig desmontar la davis per a que puguera apretar bé el sensor i el suport originals.   Finalment, tot ha quedat perfecte.   -- Ara, ja puc oferir dades de radiació solar en w/m2, energia solar en langleys, hores de sol, evapotranspiració... Ara editaré la taula de dades actuals de la web per a que apareguen.  Je,je, Timonet, igualeta, igualeta que la meva!!!, a veura si en poc temps tenim una bona xarxa de sensors de Radiació Solar i de UV
Que ho disfrutis!!! 
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3309

|
Jo sols he adquirit el de Rad. Solar. L'index UV em pareix massa car per al que és...
Amb el sensor de rad. solar es poden contabilitzar hores de llum, radiació, lingleys (energia solar), evapotranspiració, etc...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 14098

|
Ueee... enhorabona Timonet! farem seguiment d'aquestes dades.....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3169

Per molts anys TV3
|
Jo sols he adquirit el de Rad. Solar. L'index UV em pareix massa car per al que és...
Amb el sensor de rad. solar es poden contabilitzar hores de llum, radiació, lingleys (energia solar), evapotranspiració, etc...
Aixó m'interesa, saps si es poden contabilitzar hores de llum real... es a dir de raig de sol directa sobre el sensor?... No exactament, el weatherlink ho fa amb el supost de contar temps que passa (en hores) des de que el sensor detecta més de 100 w/m2. Eixe valor, pots variar-lo com vullgues o com o cregues convenient. Si, he estat jugant amb una xifra similar. El tema es que es poc exacta, ja que pot estar núvol i tenir valors mes alts. En fi, tindrem que practicar i trobar una xifra mes o menys real.
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
Pàgines: [1] 2 3 4 5