Pàgines: 1 [2] 3 4 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Nova incorporació al Obs. Germanies... (Llegit 1507 vegades)
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22015

Nova Zodiac
|
Jo sols he adquirit el de Rad. Solar. L'index UV em pareix massa car per al que és...
Amb el sensor de rad. solar es poden contabilitzar hores de llum, radiació, lingleys (energia solar), evapotranspiració, etc...
Aixó m'interesa, saps si es poden contabilitzar hores de llum real... es a dir de raig de sol directa sobre el sensor?... No exactament, el weatherlink ho fa amb el supost de contar temps que passa (en hores) des de que el sensor detecta més de 100 w/m2. Eixe valor, pots variar-lo com vullgues o com o cregues convenient. Si, he estat jugant amb una xifra similar. El tema es que es poc exacta, ja que pot estar núvol i tenir valors mes alts. En fi, tindrem que practicar i trobar una xifra mes o menys real. I quan la trobis, me la dius enhorabona per la compra, ara si que fotrem una bona xarxa ja veureu
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 6956

Acaba la calor, ve la Tardor
|
La meva enhorabona per la nova adquisició, a mi també m'agradaria incorporar el sensor de Radiació Solar i el de UV però quan veig els preus em tiro enrrera !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 

|
He fet càlculs !
Sensor Radiació Solar : 144 $ Sensor UV : 315 $ Braç de Montatge : 19 $ Ports : 158 $
Total : 636 $ = 403 €
La veritat m'agradaria poder-m'ho comprar, però em sembla que em compraré solament el de radiació solar i el braç per montar-lo que surt per 172 € (272 $) !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 

|
Bé després de mirar i fer números ja he fet el pedido del sensor de radiació solar i el braç per al montatge, així podré completar encara més el meu observatori, ara toca esperar a que truquin a casa amb el paquet !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3171

Per molts anys TV3
|
25.1º 69% 1017.1 hpa RS 204 w/m2 UV 1.2 Evap. 4.3 mm
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3310

|
He trobat açò...
La Organización Meteorológica Mundial define la luz solar como la irradiación directa proveniente del sol medida en el suelo de al menos 120 W/m2.
http://es.wikipedia.org/wiki/Luz_solar
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6864
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Felicitats Timonet, una gran compra! Diria que amb cel núvol pot fer més radiació solar que amb cel tapat, depenent de l´època de l´any és clar, però un dia núvol d´estiu, si són núvols alts, la radiació ha de ser força més elevada que un dia serè d´estiu. La radiació difusa és molt important quan hi ha núvols, per això no es pot dir tanta radiació tantes hores de sol.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3 4 5
|
|
|
|
|