Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Promoció Oregon BAR933HG La Vanguardia (Llegit 1042 vegades)
|
JordiGPS
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 438

Lo millor
|
Només volia informar-vos que ara el diari La Vanguardia promociona una estació Oregon BAR933HG que surt per 99 € quan a Raig es ven pel doble 189 €.
Estic temptat de comprar-me-la, però voldria alguna opinió respecte a ella. (Veig que les dimensions són enormes) Jo estic a l´espera de la 928 però fins a l´estiu no la tindré, i em plantejo agafar-me´n alguna més barateta de moment ...
Adjunto el link
http://www-org.lavanguardia.es/public/web/51227929458.html
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22656

Nova Zodiac
|
Merci per la Info Jordi, no esta gens malament
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
riudoms
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 114

|
Hola Jordi.
Si, tot just ahir ho vaig veure, el que no em queda clar es si els sensors externs que si poden afegir, un pot ser un pluviometre, doncs no en parla per en lloc, sembla que amb els 99 Eur. no en porti, però el dubte seria si més endavant se'n hi pot afegir.
Salut.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
gRop
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 360

Celrojent @ St.Feliu de Guíxols
|
mmm,...el meu pare es subscriptor de la vanguardia m´ha comentat que segurament se la pillarà perque es veu que només han d´agafar i anar al carrefour amb el carnet de subscriptor i 99€, ... l´estic "meteopervertint" de mica en mica i l´he convençut,... m´interssaria tenir més opinions per saber si li hauré de robar ... ...
He trobat una pàgina (us poso els links més avall) amb una sèrie de sensors que crec que son els opcionals per a la Oregon BAR933HG, però no sembla haver-hi cap pluvio,... tampoc fixant-nos bé en la pantalla (he trobat una imatge més gran) sembla haver-hi lloc per a les dades de pluviometre ni anemo, etc,... com ho veieu?
(...) - Communicates wirelessly within a 70 metre radius - Takes up to 5 outdoor sensors (1 included-RTGR368N) (...)
Aquest sensor "included" deu ser el de la foto, perque el de UV a tot arreu diu "opcional"... (- Optional UV measurement via remote UV sensor (UVR138))
·link a Oregon BAR933HG : http://www.the-eye-shop.com/EN/produit.aspx?categ=5&id_pdt=26189 ·link a sensors: http://www.the-eye-shop.com/EN/produit.aspx?categ=5&id_pdt=31560
gràcies i fins ara!
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Feliu de Guíxols, Baix Empordà 41°46,5N-3’1,9°E
|
|
|
|
|
|
|
Alexgp
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 2
|
Hola a todos.
Aproveché la oportunidad de La Vanguardia y me compré la 933 HG.
Llevo siguiendo la temperatura y la humedad relativa y detecto algunas diferencias con otras estaciones meterológicas cercanas a mi domicilio. Concretamente, la temperatura es del orden de 2 º superior y la humedad es de 15 puntos inferior.
¿ Alguien podría indicarme si se puede ajustar el sensor de temperatura y de humedad ?
Muchas gracias.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner