Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Promoció Oregon BAR933HG La Vanguardia (Llegit 1040 vegades)
|
Alexgp
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 2
|
Hola a todos.
Hola a todos.
Aproveché la oportunidad de La Vanguardia y me compré la 933 HG.
Llevo siguiendo la temperatura y la humedad relativa y detecto algunas diferencias con otras estaciones meterológicas cercanas a mi domicilio. Concretamente, la temperatura es del orden de 2 º superior y la humedad es de 15 puntos inferior.
¿ Alguien podría indicarme si se puede ajustar el sensor de temperatura y de humedad ?
Muchas gracias.
¿ Nadie puede ayudarme ?
Gracias.
Un saludo.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
EIRECAT
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2204

JA ESTAN AQUÍ !!!
|
Hola a todos. Hola a todos.
Aproveché la oportunidad de La Vanguardia y me compré la 933 HG.
Llevo siguiendo la temperatura y la humedad relativa y detecto algunas diferencias con otras estaciones meterológicas cercanas a mi domicilio. Concretamente, la temperatura es del orden de 2 º superior y la humedad es de 15 puntos inferior.
¿ Alguien podría indicarme si se puede ajustar el sensor de temperatura y de humedad ?
Muchas gracias.
¿ Nadie puede ayudarme ? Gracias. Un saludo. Creo que no.............................
|
|
|
|
|
En línia
|
MeteoBarcelonaSeguiment d'Huracans - Temps actual a Barcelona - Dades ... i molt més a ...  Estació termopluviometrica ubicada al barri barceloní de Vallcarca, al peu del tibidabo. A 155 msnm / 41º 21' 52" N / 2º 08' 21" E Novembre - 56.0mm2008 - 501.6mm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EIRECAT
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2204

JA ESTAN AQUÍ !!!
|
Pel preu....és una mica estafa, crec sincerament
Doncs així, amb el preu sense el descompte de La Vanguardia ( l´he vist al corte inglés de València per 199€, però en altres llocs no baixa dels 179€ ) és una "mega" estafa, no? Personalment, crec que sí Doncs a mi em va força bé.
Ara una amb marca 9.1ºc i la 933 Hg 9.7ºc, no veig gran diferencia. I a diferents llocs del pati.
|
|
|
|
|
En línia
|
MeteoBarcelonaSeguiment d'Huracans - Temps actual a Barcelona - Dades ... i molt més a ...  Estació termopluviometrica ubicada al barri barceloní de Vallcarca, al peu del tibidabo. A 155 msnm / 41º 21' 52" N / 2º 08' 21" E Novembre - 56.0mm2008 - 501.6mm
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 30813
|
Pel preu....és una mica estafa, crec sincerament
Doncs així, amb el preu sense el descompte de La Vanguardia ( l´he vist al corte inglés de València per 199€, però en altres llocs no baixa dels 179€ ) és una "mega" estafa, no? Personalment, crec que sí Doncs a mi em va força bé. Ara una amb marca 9.1ºc i la 933 Hg 9.7ºc, no veig gran diferencia. I a diferents llocs del pati. [/quote La sonda del Lidl em marca igual que la Xmet.....i em va costar 6€
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
Pàgines: 1 [2]