Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
22 Novembre de 2008, 09:11:36
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Dibuix de llum (Tramuntana-Maria)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Pregunta Weather Link
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] 3 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Pregunta Weather Link  (Llegit 690 vegades)
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 3207

Re: Pregunta Weather Link
« Resposta #10 en: 31 Juliol de 2008, 13:45:39 »

Sí, fes una còpia de seguretat tota la carpeta del WL i després de formatejar, la substitueixes per la nova.
Timonet, abuso dels teus coneixements, pero saps si poden "viure" el VWS + WL al mateix PC agafant dades de la mateixa estacio??

No es pot, el port no mes pot estar obert una sola vegada al mateix temps.
En línia

Ferran des de Granollers
El temps a la ciutat de Granollers

casacota
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1328

« Resposta #11 en: 31 Juliol de 2008, 13:50:55 »

El VWS... donc és estable, molt més que el Weather Display. Ara, sobre el WeatherLink no puc dir res, no tinc aquest programa ni estació Davis.

El Graphweather pinta bé, segurament es una bona solució... o tirar de les gràfiques que genera Meteoclimatic, que no estan malament.

També existeix un paquet anomenat VWS-PHP que fa les mateixes gràfiques que el VWS en línia i a partir de la base de dades del VWS, està molt i molt bé (tot i que tampoc el tinc).

Si de fet  m'hauria de posar al dia, vaig tot amb programari i sistema operatiu del 2004, igual que l'estació. Però mentre funcioni...
En línia

TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #12 en: 31 Juliol de 2008, 13:51:11 »

Sí, fes una còpia de seguretat tota la carpeta del WL i després de formatejar, la substitueixes per la nova.
Timonet, abuso dels teus coneixements, pero saps si poden "viure" el VWS + WL al mateix PC agafant dades de la mateixa estacio??

Crec que no Jaume, a més, per a que vols el VWS tenint el WL?

En el meu cas, prefereixo el VWS, la migració d'estació ha estat com una seda!, sense cap problema. Tinc molt de software que corre basant-se en la base de dades del vws. Vaig instal·lar la ultima versió, la 14.0 i va com una seda, cap problema, ni una sola penjada, estable 100%, en fi estic molt content amb la nova estació i la nova versió del soft vws.
En línia

Ferran des de Granollers

TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #13 en: 31 Juliol de 2008, 13:53:55 »

El VWS... donc és estable, molt més que el Weather Display. Ara, sobre el WeatherLink no puc dir res, no tinc aquest programa ni estació Davis.

El Graphweather pinta bé, segurament es una bona solució... o tirar de les gràfiques que genera Meteoclimatic, que no estan malament.

També existeix un paquet anomenat VWS-PHP que fa les mateixes gràfiques que el VWS en línia i a partir de la base de dades del VWS, està molt i molt bé (tot i que tampoc el tinc).

Si de fet  m'hauria de posar al dia, vaig tot amb programari i sistema operatiu del 2004, igual que l'estació. Però mentre funcioni...

Com a bon informàtic... el que funciona, per que tocar-ho?  Grin
En línia

Ferran des de Granollers

Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada
*

Missatges: 22559

Nova Zodiac

« Resposta #14 en: 31 Juliol de 2008, 13:54:38 »

Doncs si Lluis, la rao principal eren les grafiques, pero aquesta eina que dius pinta molt be, i "nunca mejor dicho"

Apa, primer a formatejar i despres ja us emprenyare amb el soft aquest si no m'en ensurto, i si cal obrim un tema per que serveixi a tothom, ok??
En línia

Verges-Baix Empordà 23msnm 391.8mm al 2008

M E T E O V E R G E S . C A T
casacota
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1328

« Resposta #15 en: 31 Juliol de 2008, 14:33:55 »

Com a bon informàtic... el que funciona, per que tocar-ho?  Grin

Per a tocar-me els nassos a mi mateix! Però fa massa calor ara...

Acabo de mirar-me el Graphweather - fa servir DirectX i tot de coses gràfiques de l'ordinador, però com que ho tinc tot en un servidor Headless no em funcionaria res d'això.

Però hi ha una cosa potser interessant per a alguns: funciona amb totes les LaCrosse, i porta un filtre de dades errònies, la gran creu d'aquestes estacions.
En línia

felet
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1651

L'ombra del temps: Ontinyent - Llombo

« Resposta #16 en: 31 Juliol de 2008, 23:38:31 »

La veritat es que no se si te més posibilitats el VWS que el WL, això en ferran (tempsgranollers) o bé casacota t'ho diràn millor, ells son els cracks. L'únic que li falla al WL son les gràfiques, però es pot solucionar fent anar el Graphweather (tal i com ho tinc jo). Poden funcionar tots dos a l'hora i et fot unes bones gràfiques totalment configurables al gust del consumidor.

Crec que és l'opció més vàlida si vols fer unes bones gràfiques...timonet també ho té a la seva web, ell també t'ho pot dir com va de bé...

No és timonet, sóc jo, també d'Ontinyent...  Evil

A la plana principal del meu web hi ha gràfics amb el GraphWeather, i també a l'apartat "Històric de dades i gràfiques"...  Wink
En línia

L'endemà de sant Llorenç, comença l'hivern

Ontinyent - Llombo (Davis Vantage Pro2 w), 390 msm    /    Fontanars - Torrevellisca (Davis Vantage Pro w), 627 msm

Més coses al BLOC METEONTINYENT
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 11714

¿Quis custodiet ipsos custodes?

« Resposta #17 en: 2 Agost de 2008, 11:21:38 »

La veritat es que no se si te més posibilitats el VWS que el WL, això en ferran (tempsgranollers) o bé casacota t'ho diràn millor, ells son els cracks. L'únic que li falla al WL son les gràfiques, però es pot solucionar fent anar el Graphweather (tal i com ho tinc jo). Poden funcionar tots dos a l'hora i et fot unes bones gràfiques totalment configurables al gust del consumidor.

Crec que és l'opció més vàlida si vols fer unes bones gràfiques...timonet també ho té a la seva web, ell també t'ho pot dir com va de bé...

No és timonet, sóc jo, també d'Ontinyent...  Evil

A la plana principal del meu web hi ha gràfics amb el GraphWeather, i també a l'apartat "Històric de dades i gràfiques"...  Wink

Osties perdona...anava encapit que era timonet..

El graphweather el podeu trobar en aquesta web: http://www.aguilmard.com/
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
MeteoBanyeres
Cumulus Mediocris

Missatges: 978

« Resposta #18 en: 2 Agost de 2008, 20:59:44 »

No és timonet, sóc jo, també d'Ontinyent... Evil

A la plana principal del meu web hi ha gràfics amb el GraphWeather, i també a l'apartat "Històric de dades i gràfiques"... Wink

Osties perdona...anava encapit que era timonet..

El graphweather el podeu trobar en aquesta web: http://www.aguilmard.com/

donde esta el link para descargar el programa?
En línia

Banyeres del Penedès ( Baix Penedès )

Precipitaciones:

Enero: 17,0 mm
Febrero: 29,0 mm
Marzo: 5,4 mm
Abril: 23,1 mm
Mayo: 132,0 mm
Junio: 29,7 mm
Julio: 27,6 mm
Agosto: 24,2 mm
Septiembre: 17,9 mm
Octubre: 91,7 mm
Noviembre: 33,4 mm

Temperatura máxima: 36,6 ºC                               Temperatura mínima: -1,9 ºC

http://tempsbanyeres.webcindario.com/index.htm
felet
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1651

L'ombra del temps: Ontinyent - Llombo

« Resposta #19 en: 3 Agost de 2008, 19:22:24 »

donde esta el link para descargar el programa?

http://www.aguilmard.com/index.php?page=graphweathercpp&section=download

Puedes escoger entre la versión en francés o en inglés  Wink
En línia

L'endemà de sant Llorenç, comença l'hivern

Ontinyent - Llombo (Davis Vantage Pro2 w), 390 msm    /    Fontanars - Torrevellisca (Davis Vantage Pro w), 627 msm

Més coses al BLOC METEONTINYENT
Pàgines: 1 [2] 3 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió