Pàgines: 1 [2] 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Pregunta Weather Link (Llegit 690 vegades)
|
|
|
casacota
Cumulus Congestus

Desconnectat
Missatges: 1328

|
El VWS... donc és estable, molt més que el Weather Display. Ara, sobre el WeatherLink no puc dir res, no tinc aquest programa ni estació Davis.
El Graphweather pinta bé, segurament es una bona solució... o tirar de les gràfiques que genera Meteoclimatic, que no estan malament.
També existeix un paquet anomenat VWS-PHP que fa les mateixes gràfiques que el VWS en línia i a partir de la base de dades del VWS, està molt i molt bé (tot i que tampoc el tinc).
Si de fet m'hauria de posar al dia, vaig tot amb programari i sistema operatiu del 2004, igual que l'estació. Però mentre funcioni...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3207

|
Sí, fes una còpia de seguretat tota la carpeta del WL i després de formatejar, la substitueixes per la nova.
Timonet, abuso dels teus coneixements, pero saps si poden "viure" el VWS + WL al mateix PC agafant dades de la mateixa estacio?? Crec que no Jaume, a més, per a que vols el VWS tenint el WL? En el meu cas, prefereixo el VWS, la migració d'estació ha estat com una seda!, sense cap problema. Tinc molt de software que corre basant-se en la base de dades del vws. Vaig instal·lar la ultima versió, la 14.0 i va com una seda, cap problema, ni una sola penjada, estable 100%, en fi estic molt content amb la nova estació i la nova versió del soft vws.
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22559

Nova Zodiac
|
Doncs si Lluis, la rao principal eren les grafiques, pero aquesta eina que dius pinta molt be, i "nunca mejor dicho"
Apa, primer a formatejar i despres ja us emprenyare amb el soft aquest si no m'en ensurto, i si cal obrim un tema per que serveixi a tothom, ok??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
felet
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1651

L'ombra del temps: Ontinyent - Llombo
|
La veritat es que no se si te més posibilitats el VWS que el WL, això en ferran (tempsgranollers) o bé casacota t'ho diràn millor, ells son els cracks. L'únic que li falla al WL son les gràfiques, però es pot solucionar fent anar el Graphweather (tal i com ho tinc jo). Poden funcionar tots dos a l'hora i et fot unes bones gràfiques totalment configurables al gust del consumidor.
Crec que és l'opció més vàlida si vols fer unes bones gràfiques...timonet també ho té a la seva web, ell també t'ho pot dir com va de bé...
No és timonet, sóc jo, també d'Ontinyent... 
A la plana principal del meu web hi ha gràfics amb el GraphWeather, i també a l'apartat "Històric de dades i gràfiques"...
|
|
|
|
|
En línia
|
L'endemà de sant Llorenç, comença l'hivernOntinyent - Llombo (Davis Vantage Pro2 w), 390 msm / Fontanars - Torrevellisca (Davis Vantage Pro w), 627 msm
|
|
|
|
|
MeteoBanyeres
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 978

|
La veritat es que no se si te més posibilitats el VWS que el WL, això en ferran (tempsgranollers) o bé casacota t'ho diràn millor, ells son els cracks. L'únic que li falla al WL son les gràfiques, però es pot solucionar fent anar el Graphweather (tal i com ho tinc jo). Poden funcionar tots dos a l'hora i et fot unes bones gràfiques totalment configurables al gust del consumidor.
Crec que és l'opció més vàlida si vols fer unes bones gràfiques...timonet també ho té a la seva web, ell també t'ho pot dir com va de bé...
No és timonet, sóc jo, també d'Ontinyent...  A la plana principal del meu web hi ha gràfics amb el GraphWeather, i també a l'apartat " Històric de dades i gràfiques"...  Osties perdona...anava encapit que era timonet.. El graphweather el podeu trobar en aquesta web: http://www.aguilmard.com/ donde esta el link para descargar el programa?
|
|
|
|
|
En línia
|
Banyeres del Penedès ( Baix Penedès ) Precipitaciones: Enero: 17,0 mm Febrero: 29,0 mm Marzo: 5,4 mm Abril: 23,1 mm Mayo: 132,0 mm Junio: 29,7 mm Julio: 27,6 mm Agosto: 24,2 mm Septiembre: 17,9 mm Octubre: 91,7 mm Noviembre: 33,4 mm Temperatura máxima: 36,6 ºC Temperatura mínima: -1,9 ºC http://tempsbanyeres.webcindario.com/index.htm
|
|
|
|
|
Pàgines: 1 [2] 3
|
|
|
|
|