Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Jack Frost en tierras bizkainas (Llegit 640 vegades)
|
Imanol
El siempre lluvias....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2352

Aupa Barakaldo!!!
|
Aupaaa!
Ayer a la tarde quedamos para dar una vuelta por Portugalete aprovechando que estaban áyer allí(están haciendo una ruta a pie por la costa) , y así conocer a un nuevo forero catmetiano , muy buena gente ambos, Rakel y Miquel 
Una foto del Puente Colgante

Estuvimos en el ya mítico espigón de Las Arenas 
Desde donnde fue fotografiado la bestia de Mayo, el superarcus.

aaaale pues, saludos!! 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7216
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
En Miquel ja em va dir que feia el camí de Santiago! Té una bona companyia, una gironina!
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4094

Neu, neu!!!
|
Hola gente e Imanol! Encantado de conocer al fotógrafo de una de las fotos del año!
Pues oye, ya vamos camino de Santander metidos ya en tierras cántabras. Ahora mismo estoy en Castro Urdiales. Buena gente conoce uno por el Camino, de todas partes: madrileños, catalanes, asturianos, vascos, alemanes, canadienses, estadounidenses,... y un largo etcétera! Por cierto, el camino que recorro es el del Norte, recomendable 100% y no tan masificado como el tradicional francés aunque más duro, con subidas y bajadas considerables que ponen a prueba los gemelos... 
Pues ya van casi 200 kilómetros... 
Ah! Y no es mi pareja! Es una compañera de viaje, de Girona, Catalufa como Dios manda! De catalans n'hi ha uns quants! 
Si es que los cotilleos... 
Hasta pronto! 
P.D: este Imanol me recuerda tanto a un tal Tito Micro...
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3834

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
Hola gente e Imanol! Encantado de conocer al fotógrafo de una de las fotos del año! Pues oye, ya vamos camino de Santander metidos ya en tierras cántabras. Ahora mismo estoy en Castro Urdiales. Buena gente conoce uno por el Camino, de todas partes: madrileños, catalanes, asturianos, vascos, alemanes, canadienses, estadounidenses,... y un largo etcétera! Por cierto, el camino que recorro es el del Norte, recomendable 100% y no tan masificado como el tradicional francés aunque más duro, con subidas y bajadas considerables que ponen a prueba los gemelos...  Pues ya van casi 200 kilómetros...  Ah! Y no es mi pareja! Es una compañera de viaje, de Girona, Catalufa como Dios manda!  De catalans n'hi ha uns quants!  Si es que los cotilleos...  Hasta pronto! P.D: este Imanol me recuerda tanto a un tal Tito Micro...  Sí claro, a mi también me pasa, por las greñas que lleva, ¿no? 
Venga pues, a seguir pasándolo bien con la Gironina y el camino. O con el camino y la gironina 
Suerte!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30634

|
Y de verdad que greñas que lleva el campeón
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat  
|
|
|
PPCC
The Weather Walker Boy
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3233

La Verge dominant dels Alps
|
Bon Cami!!!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4120

Michael Connelly
|
Te refieres a las del Jack??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
mandorlini
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 437

|
Buen viaje ir por el cantábrico....
joer Imanol... ya partes tronkos con la mano?
menudo paisano te has hecho
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|