Pàgines: 1 2 3 4 [5]
|
 |
|
Autor
|
Tema: sera.....o no........sera (Llegit 1592 vegades)
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22539

Nova Zodiac
|
I com t'ho vols pendre Sergi?? mala llet tu, es emprenyat remoure la merd* pero veig que ho haurem d'acabar fent...... mala sort
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
riudoms
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 114

|
Crec que haurem d´esperar a final de mes, com a última mostra de bona voluntat, i si Sapiens no es manifesta publicament, començar la guerra cos a cos.
Si arriba aquest moment, crec necessari obrir un tòpic d´accés restringit només als "afectats" per que la part contraria no pugui estar al corrent de les nostres estrategies.
Penso que apart de la via legal, de l´ACA (consum), els emprenya MOLTÍSSIM més, una campanya de mala publicitat i desprestigi (DIARIS, RADIOS, TV, INTERNET ...)
Diria que no fa falta cap topic restringit, primer per que no tenim res a amagar, hem d'anar amb la veritat pel davant, i després, per que seria molt difícil que no es infiltres cap "Marta" en el topic restringit.
Pel que fa a la via legal, ACC (Agencia Catalana del Consum http://www.consumcat.net) (ACA = Agencia Catalana del Aigua), es la que em de tirar endavant, la mala publicitat, via diaris, etc. no cal oblidar-la, però cal tenir present que Sàpiens, i Enciclopèdia Catalana, son anunciants de molts mitjants de comunicació, i ja se sap, la pela és la pela, i si tu dius mal de mi en el teu diari, jo no hi poso més anuncis... Per la qual cosa jo diria que, arribat el moment, seria més via cartes al director i trucades a programes de radio i televisió, on els filtres son menys efectius, on es tindria de fer la feina.
Salut.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
VilaMeteo-Makoki
MeteElKaosEnVila
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 516

8 lts des del Febrer. 109 en el que portem d'any
|
Em sembla que estem duplicant el tòpic del Burofax. Hauríem de debatre aixó a ún sól tòpic, més que res, per no tindre que anar d'un lloc a l'altre. 
Jo proposo el següent:
Cambiem el nom d'aquest tòpic per el de SEGUIMENT ENTREGUES SÀPIENS i les queixes, dubtes, renecs i d'altres els seguim posant al tòpic del BUROFAX.
Qué us sembla??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|