Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
4 Desembre de 2008, 06:24:40
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Brisa matinal (avanto)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  Temporada boletarie 2008/2009
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 ... 315 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Temporada boletarie 2008/2009  (Llegit 49674 vegades)
frankie
Cumulus Mediocris
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 597

Re: Temporada boletarie 2008/2009
« Resposta #310 en: 7 Setembre de 2008, 20:18:48 »

Jo per sort freqüento zones "verges" 100% de boletaires i no m'he trobat a ningu. De fet, la gent que em veu pel bosc amb un cistell queden una mica estranyats....

enhorabona nip-nip i keko3 per les collites!

pd: colliu els becs de perdiu? jo n'agafo nomes al principi, per allo de no tornar amb el cistell buit, pero despres si tot va be, me'n oblido.....

En línia
bubu
Cumulus Humilis

Gènere: Masculí
Missatges: 296

Lord of the Cistells ! 8-)

« Resposta #311 en: 7 Setembre de 2008, 20:43:45 »

Jo per sort freqüento zones "verges" 100% de boletaires i no m'he trobat a ningu. De fet, la gent que em veu pel bosc amb un cistell queden una mica estranyats....

enhorabona nip-nip i keko3 per les collites!

pd: colliu els becs de perdiu? jo n'agafo nomes al principi, per allo de no tornar amb el cistell buit, pero despres si tot va be, me'n oblido.....

Bec de perdiu, cama de perdiu. A mi no m´agrada ni en barreja, jo nomes el cullo si el vol algú que aquell día vingui amb mi, si no, el deixo que segueixi amb la seva vida.
En línia

Quand senyalis amb el dit, recorda que tres dits et senyalen a tu...
keko3
Fractocumulus
**

Missatges: 85

« Resposta #312 en: 7 Setembre de 2008, 21:56:47 »

Jo cullo tot el que conec comestible. Si es veritat que les potes de perdiu no son dels bolets mes bons, respecte al seu sabor, pero .... bueno es comestible y aixis el cistell fa mes goig.  Grin
Aquest any intentare anar a per les trompetes, que tampoc les he agafat mai. M'han dit que al ripolles tambe n'hi han pero encare es resisteixen a saltar al meu cistell.
Tambe probare al montseny per agafar trompetas, rossinyols y carlets...
En línia
MESTRE
Estrat
*

Missatges: 42

« Resposta #313 en: 8 Setembre de 2008, 00:58:26 »

aquesta tarda he trobat uns 2kg. de rossinyols. Hi he perdut 1 hora intentant trobar sense exit algun cep.
El bosc està de conya.
En línia
MESTRE
Estrat
*

« Resposta #314 en: 8 Setembre de 2008, 01:00:31 »

ipv, no crec que hagis de deixar d'escriure nomès per que 2 o 3 persones opinin diferent que tu sobre el que s'ha de parlar o no al forum.
en tot cas ja et fotra fora el moderador...
En línia
MESTRE
Estrat
*

« Resposta #315 en: 8 Setembre de 2008, 01:13:32 »

també he trobat 2 camins tallats per on he passat tota la vida, i la veritat es que si que fa molta rabia. "nomes per veins i serveis" diu.
No hi ha ni un poble ni casa en almenys 15km., es dir que de veins com no sigui alguna cabra fera o un jabalí no se per qui va.
En línia
boletusaereus56
Cumulus

Missatges: 187

Boletus aereus

« Resposta #316 en: 8 Setembre de 2008, 08:09:45 »

Hola Mestre,
sempre és una alegria veure't pel foro
Les teves noticies són esperades amb interés.
Penja fotos sisplau que avui començo vacances i tinc la pitxa feta un lio d'on anar la primera sortida de la temporada de tardor (Encara que no es tardor encara) i que valgui la redundància.
Salutacions cordials.
En línia

Seria fantàstic que coincidíssim, et deixessis collir i fossis tan bo com sempre ho has sigut.
boletusaereus56
Cumulus

Missatges: 187

Boletus aereus

« Resposta #317 en: 8 Setembre de 2008, 08:13:20 »

Bubu, Becader, Albert IB. ipv, nip nip, etc...
Ja soc aquí, disposat al que convingui, si sabeu alguna cosa del cert, feu-me algun privat i em poso en marxa de seguida, estic a la vostra disposició des de jaaaaaaaaaaaaaaa.
Salut companys i més pluja verge santa.
En línia

Seria fantàstic que coincidíssim, et deixessis collir i fossis tan bo com sempre ho has sigut.
Gustós
Estrat
*

Missatges: 12

« Resposta #318 en: 8 Setembre de 2008, 09:26:23 »

Collons si que ha canviat el foro desde fa un any!!

Moltisima gent nova tota la gent "mitica" jeje!!

Cuants mes siguem molt millor.

Jo com treballo a Sabadell encara que soc de Terrassa el Dilluns dia 8 tinc festa i estaba pensant anar al bosc (prepirineu) pero tambe estaba pensant anar pel pont ja que seria interesant esperar una mica mes, penseu que per l'alt Bergueda es precipitat encara o que ja es pot trobar alguna coseta?

De totes maneres anire aveure que rasco, jeje!!

Una pregunta? Que collons es aixo dels foros de pagament nomes per a socis...?

Bones collites a tothom!!

Salutacions.

Aquest cap de setmana he anat al berguedà, i encara no s'ha despertat del tot el bosc. Vaig fer mitg cistellet de cametes de perdiu, rovellons i per estrany que sembli, en una zona pròxima a Guardiola 1/2 quilet de llanega negra que em va arreglar tota la sortida.

T'aconsselleria passar el tunel del cadí, zona Font Romeu ( t'avorriras de collir ceps, si n'han deixat els exterminadors francesos al cap de setmana ).

Bon dilluns a tothom
En línia

Bona caça
cadi
Estrat
*

Missatges: 39

« Resposta #319 en: 8 Setembre de 2008, 09:59:30 »

una temporada més disfruto dels vostres comentaris. A primers d'agost, als marges de  l'estany llarg i al negre de les Bulloses he trobat rovellons tot passejant amb la família. Es això normal. Indica que tindrem una bona temporada?
En línia
Pàgines: 1 ... 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 38 ... 315 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió