Autor
|
Tema: Temporada boletarie 2008/2009 (Llegit 49674 vegades)
|
frankie
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 597

|
Jo per sort freqüento zones "verges" 100% de boletaires i no m'he trobat a ningu. De fet, la gent que em veu pel bosc amb un cistell queden una mica estranyats....
enhorabona nip-nip i keko3 per les collites!
pd: colliu els becs de perdiu? jo n'agafo nomes al principi, per allo de no tornar amb el cistell buit, pero despres si tot va be, me'n oblido.....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
keko3
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 85

|
Jo cullo tot el que conec comestible. Si es veritat que les potes de perdiu no son dels bolets mes bons, respecte al seu sabor, pero .... bueno es comestible y aixis el cistell fa mes goig.  Aquest any intentare anar a per les trompetes, que tampoc les he agafat mai. M'han dit que al ripolles tambe n'hi han pero encare es resisteixen a saltar al meu cistell. Tambe probare al montseny per agafar trompetas, rossinyols y carlets...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MESTRE
Estrat

Desconnectat
Missatges: 42
|
aquesta tarda he trobat uns 2kg. de rossinyols. Hi he perdut 1 hora intentant trobar sense exit algun cep. El bosc està de conya.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MESTRE
Estrat

Desconnectat
|
ipv, no crec que hagis de deixar d'escriure nomès per que 2 o 3 persones opinin diferent que tu sobre el que s'ha de parlar o no al forum. en tot cas ja et fotra fora el moderador...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MESTRE
Estrat

Desconnectat
|
també he trobat 2 camins tallats per on he passat tota la vida, i la veritat es que si que fa molta rabia. "nomes per veins i serveis" diu. No hi ha ni un poble ni casa en almenys 15km., es dir que de veins com no sigui alguna cabra fera o un jabalí no se per qui va.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cadi
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 39

|
una temporada més disfruto dels vostres comentaris. A primers d'agost, als marges de l'estany llarg i al negre de les Bulloses he trobat rovellons tot passejant amb la família. Es això normal. Indica que tindrem una bona temporada?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|