Pàgines: 1 [2] 3 4
|
 |
|
Autor
|
Tema: Virgueríes d'un mac -- OJO foto de quasi 2 Mb (Llegit 1077 vegades)
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13008

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Em...no rigueu tant.... ©Macuarium Windows en el Mac Uno de los aspectos más traumáticos (para los mackeros de siempre) de este anuncio es que viene con la "amenaza" de poder correr Windows en modo nativo en los nuevos Macs. Es decir, y de acuerdo tanto con los datos que se conocen como con las declaraciones de Schiller al respecto, que los nuevos Macs serán compatibles con Windows. http://www.macuarium.com/cms/macu/noticias/los-macs-con-intel-correran-windows.html jejejejeje aquí no me la fots, sóc forero de macuarium i ja sé de que va 
1 - Mierdows en un mac, si que anirà i tant, pero qui es el capullo integral que es gastarà les peles en una maquina d'aquestes per fotre una cagarada com el mierdows que pot anar a qualsevol pecera que n'hi han de més económiques ... com a complement, tenir els 2 sisteme per algun programa que ara no ès en mac potser si que està bé l'idea.. per exemple l'autocad. Però vaja que ja són ganes 
2 - Mac no té BIOS, va amb EFI.. diuen que el mierdows i les peceres canviaran també a EFI, pero de moment txungo... algun hacker ho farà segur, però els costarà, al menys fins dintre de 15 dies 
3 - Meteosee té raó, L'arquitectura d'Intel la x86 com diu l'egarnc es com l'VHS, el Beta i el 2000, va guanyar el més merda... però es el que hi ha, i la pela es la pela... apple vendrà més.... 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 30360

|
Em...no rigueu tant.... ©Macuarium Windows en el Mac Uno de los aspectos más traumáticos (para los mackeros de siempre) de este anuncio es que viene con la "amenaza" de poder correr Windows en modo nativo en los nuevos Macs. Es decir, y de acuerdo tanto con los datos que se conocen como con las declaraciones de Schiller al respecto, que los nuevos Macs serán compatibles con Windows. http://www.macuarium.com/cms/macu/noticias/los-macs-con-intel-correran-windows.htmljejejejeje aquí no me la fots, sóc forero de macuarium i ja sé de que va  1 - Mierdows en un mac, si que anirà i tant, pero qui es el capullo integral que es gastarà les peles en una maquina d'aquestes per fotre una cagarada com el mierdows que pot anar a qualsevol pecera que n'hi han de més económiques ... com a complement per algun programa que ara no ès en mac potser si que està bé l'idea.. per exemple l'autocad. 2 - Mac no té BIOS, va amb EFI.. diuen que el mierdows i les peceres canviaran també a EFI, pero de moment txungo... algun hacker ho farà segur, però els costarà, al menys fins dintre de 15 dies  3 - Meteosee té raó, L'arquitectura d'Intel la x86 com diu l'egarnc es com l'VHS, el Beta i el 2000, va guanyar el més merda... però es el que hi ha, i la pela es la pela... apple vendrà més....  Ja veuràs tu quan em posi Solaris
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13008

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Em...no rigueu tant.... ©Macuarium Windows en el Mac Uno de los aspectos más traumáticos (para los mackeros de siempre) de este anuncio es que viene con la "amenaza" de poder correr Windows en modo nativo en los nuevos Macs. Es decir, y de acuerdo tanto con los datos que se conocen como con las declaraciones de Schiller al respecto, que los nuevos Macs serán compatibles con Windows. http://www.macuarium.com/cms/macu/noticias/los-macs-con-intel-correran-windows.htmljejejejeje aquí no me la fots, sóc forero de macuarium i ja sé de que va  1 - Mierdows en un mac, si que anirà i tant, pero qui es el capullo integral que es gastarà les peles en una maquina d'aquestes per fotre una cagarada com el mierdows que pot anar a qualsevol pecera que n'hi han de més económiques ... com a complement per algun programa que ara no ès en mac potser si que està bé l'idea.. per exemple l'autocad. 2 - Mac no té BIOS, va amb EFI.. diuen que el mierdows i les peceres canviaran també a EFI, pero de moment txungo... algun hacker ho farà segur, però els costarà, al menys fins dintre de 15 dies  3 - Meteosee té raó, L'arquitectura d'Intel la x86 com diu l'egarnc es com l'VHS, el Beta i el 2000, va guanyar el més merda... però es el que hi ha, i la pela es la pela... apple vendrà més....  Ja veuràs tu quan em posi Solaris  T'has comrat un SUN ?? o solaris en un pc ??
No l'he fet anar mai aquest, diuen que es la polla en vinagre amb estabilitat, no ??
I d'aplicacions que ?? suposo que està fet per superordenates d'aquells que monten a lo bestia, no ??
xplica xplica
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 

|
Tu que t'has fumat? El dia que monti jo un Solaris....tu tindras la tranca de 55cm
Però sí, tens raó. Es flipar en estabilitat...no el tires ni volent.....un altre món
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3681

Rumio?doncs existeixo...si em deixa la crisis
|
Sou la ostia, jo ni solaris ni mac os en vinagre. El meu sistema es hiper-estable. Potser te alguna cosa a veure que li faig un format cada tres mesos... VIVA ER GÜINDONS!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 

|
Minimum Hardware Requirements
Proper installation of Solaris 10 requires a SPARC-based or x64/x86-based system with:
* Minimum of 256 MB of physical RAM (or 512 MB for PXE booting) * Minimum of 2 GB of available hard drive space * For SPARC platform-based processors, 250-MHz minimum * For x64- or x86-based processors, 120-MHz minimum * DVD or CD-ROM drive
A que m'el posu?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|