Pàgines: [1] 2 3
|
 |
|
Autor
|
Tema: Vallter Aïllat (Llegit 811 vegades)
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6751

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
he parlat amb un treballador de Vallter, la estació està aïllada, no poden pujar, el perill no es tant per el gruix de la neu, que a mi segons la meva pluviometria, sembla que poden passar del 1.5 metres sobradament, si no dels Allaus que assolen la carretera dels Isards, es veu que no paren de caure amb neu, pedra i arbres .... perill total .... diu que ho deixarán per el dimecres ....
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9560
|
Yo no sé si Claudio habrá puesto las fotos en este foro también, pero tela la nevada que les ha caído por allí 
Por cierto que ayer tuve noticias de Mandorlini, que está aislado en el Port, con más de un metro de nieve y sin electricidad
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6751

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
he parlat amb un treballador de Vallter, la estació està aïllada, no poden pujar, el perill no es tant per el gruix de la neu, que a mi segons la meva pluviometria, sembla que poden passar del 1.5 metres sobradament, si no dels Allaus que assolen la carretera dels Isards, es veu que no paren de caure amb neu, pedra i arbres .... perill total .... diu que ho deixarán per el dimecres ....
A Nùria van tancar pel perill de allaus a la via del cremallera.... Hores d'ara estan intentant dinamitar els llocs més exposats, segons m'ha informat el meu contacte a Queralbs. si, es cert ....
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 30236

|
Sabeu alguna cosa d'en Mandor? Ha tornat ja a Vilassar? Sino el truco ...
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 30236

|
Joder....
I aquesta me la perdo, cagoentot
Però en el fons m'alegro que estigui bé...pero aix...quina enveja coi!
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
Pàgines: [1] 2 3