Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Cataleg D'Aus (Llegit 377 vegades)
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6822
|
M'encanta la fotografia del Bernat Pescaire i bueno... totes estan super bé. Ara us faré una questió... El Bernat Pescaire es pot considerar una espècie "Bandera" dels aiguamolls de l'empordà?? (Entenem com a espècie Bandera aquella carismàtica d'una zona, és a dir, la que representa un parc de més o menys extensió, tampoc solen tenir poblacions molt abundants.) A veure si algú m'ho pot contestar, i si la resposta es negativa, quina seria la espècie Bandera dels aiguamolls???
(Exemple d'sp Bandera: Linx Ibèric al Parc de Donyana)
Per mi l'espècie "bandera" dels aiguamolls seria el fartet, Aphanius iberus, però de ben segur que pels del parc deu ser la cigonya, Ciconia ciconia Ok gràcies... segurament tots els parcs tenen més d'una espècie Bandera, el fartet és també una possibilitat igualment bona. Però ara que ho dius... la Cigonya té un paper important dins dels aiguamolls.. Sí, per mi el de tocar les pelotes durant tot l'any
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Phoenix
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1435

Everest..... el meu repte d'aquesta vida... :)
|
M'encanta la fotografia del Bernat Pescaire i bueno... totes estan super bé. Ara us faré una questió... El Bernat Pescaire es pot considerar una espècie "Bandera" dels aiguamolls de l'empordà?? (Entenem com a espècie Bandera aquella carismàtica d'una zona, és a dir, la que representa un parc de més o menys extensió, tampoc solen tenir poblacions molt abundants.) A veure si algú m'ho pot contestar, i si la resposta es negativa, quina seria la espècie Bandera dels aiguamolls???
Per mi l'espècie "bandera" dels aiguamolls seria el fartet, Aphanius iberus, però de ben segur que pels del parc deu ser la cigonya, Ciconia ciconia Ok gràcies... segurament tots els parcs tenen més d'una espècie Bandera, el fartet és també una possibilitat igualment bona. Però ara que ho dius... la Cigonya té un paper important dins dels aiguamolls..Sí, per mi el de tocar les pelotes durant tot l'any  Pobres bèsties!! Però si no fan res aquests ocellets... jejeje
|
|
|
|
|
En línia
|
 Cerdanyola del Vallès - Serraparera
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6822
|
Per mi l'espècie "bandera" dels aiguamolls seria el fartet, Aphanius iberus, però de ben segur que pels del parc deu ser la cigonya, Ciconia ciconia Ok gràcies... segurament tots els parcs tenen més d'una espècie Bandera, el fartet és també una possibilitat igualment bona. Però ara que ho dius... la Cigonya té un paper important dins dels aiguamolls..Sí, per mi el de tocar les pelotes durant tot l'any  Pobres bèsties!! Però si no fan res aquests ocellets... jejeje  S'ho mengen tot, no deixen res viu...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|