Autor
|
Tema: Ametllers florits, els primers / Fenologia 2006 (Llegit 2254 vegades)
|
Pakopiko
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 175

Candearenas, Uesca
|
De fons, el turó de Golbes, amb l'ermita de Sant Ramón. La foto del mateix arbre, amb un pi amb molta història al seu costat, a la pineda de la Colònia Güell.Això es troba a la pineda de la Colònia Güell. D'aquest matí.
Cullons, quina foto més maca, nen....  Gràcies. Necessita ànims, perque la càmara és tant ridícula, i l'afició tant gran, que em moro per tenir una bona càmera...
[annex esborrat per l'administrador]
|
|
|
|
|
En línia
|
Un fantasma recorre el Pirineo, un escalofrío va de mar a mar pellizcándoles el lomo a las montañas, caricias de hielo con garras de cristal.
|
|
|
Gale
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9560
|
Tengo que animarme a sacar algunas fotillos de los almendros floridos por esta zona. Están a tope de flor, pero algunos la están tirando ya, dando paso a las hojas...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Twin Returns
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3910

|
Bones tardes, vos cont com van les coses per Mallorca. Aquest diumenge vaig anar pel S de Mallorca, vaig anar fins a Ses Salines i vaig entrar dins el territori de Santanyi, pero no vaig arribar al poble, i ja hi ha ametllers que tenen tota la fulla i ja han perdut la flor. Jo calcul que son al voltant d'un 5% del total dels que vaig veure Després en tendriem un 50% en que es començaven a veure bastantes fulles i la resta que encara nomes tenen la flor. Vaig circular per un camí rural i era preciós anar per un camí per on just hi passa un cotxe amb ametllers florits a part i banda.
Per Porreres ja n'hi ha alguns que treven fulla, encara que no tants com per Ses Salines. Per Palma les coses van més o manco com per Porreres.
En uns mesets a menjar ametllons
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34302

|
A Collbató han començat a florir fa uns dies ...
A finals de la setmana passada ja en vaig veure alguns ... durant aquest agradable cap de setmana ... més, pobrets, les glaçades d'aquests dies els fotran.
De totes maneres, la gran majoria encara no han florit, i vist el fred que ens espera, encara tardaran a fer-ho
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|